Gå till innehåll

Exklusiv Winner turnering 18 juli, $1000 added


Recommended Posts

Då drar vi tillsammans med Winner igång en turnering som är exklusiv för våra medlemmar. Turneringen går av stapeln söndagen den 18 juli kl 20:00 svensk tid och är bara tillgänglig för de medlemmar som skapat konto hos Winner genom våra länkar.

 

Konto hos Winner kan ni skapa HÄR!

 

Namn: pfcash

Tid: kl 20:00 svensk tid

Buy in: $5+1

 

Priser

$1000 added

Första plats: $500

Andra plats: $250

Tredje plats: $150

Fjärde plats: $50

 

Observera att denna turnering bara är öppen för medlemmar som skapat konto via våra länkar.

 

Har du inget Winner konto kan du skapa det HÄR!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan jag inte anmäla mej??? Har reggat konto på Winner via pf.
Jag kan inte heller registrera. Är reggad via pf och har alltid kunnat spela de tidigare turneringarna där. Vet inte om det beror på att jag spelar från en annan dator idag än vanligt, men det borde väl ändå va kontot som är kopplat till pf?

 

Welcome to my world. Jag lyckades t.o.m. spela den som bara 10 st lyckades regga till (27.12), med den förr-förra och denna kan jag inte spela, eftersom de numera påstår att jag reggat via ett finskt forum. Hur jag har lyckats spela de andra turrarna som har varit låsta har jag inte fått något svar på.

 

Winner ger en ny dimension till pokern, den första slantsinglingen är huruvida man öht lyckas regga. Sparar ju bra med tid iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Welcome to my world. Jag lyckades t.o.m. spela den som bara 10 st lyckades regga till (27.12), med den förr-förra och denna kan jag inte spela, eftersom de numera påstår att jag reggat via ett finskt forum. Hur jag har lyckats spela de andra turrarna som har varit låsta har jag inte fått något svar på.

 

Winner ger en ny dimension till pokern, den första slantsinglingen är huruvida man öht lyckas regga. Sparar ju bra med tid iaf.

 

Jag snackade med en kille på Winner-supporten och han gjorde iaf ett försök att hjälpa till, men det vore väl att hoppas på för mycket att det är löst innan turneringen startar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då drar vi tillsammans med Winner igång en turnering som är exklusiv för våra medlemmar. Turneringen går av stapeln söndagen den 18 juli kl 20:00 svensk tid och är bara tillgänglig för de medlemmar som skapat konto hos Winner genom våra länkar.

 

Konto hos Winner kan ni skapa HÄR!

 

Namn: pfcash

Tid: kl 20:00 svensk tid

Buy in: $5+1

 

Priser

$1000 added

Första plats: $500

Andra plats: $250

Tredje plats: $150

Fjärde plats: $50

 

Ska bli intressant hur man löser detta, enligt lobbyn är det garanterat och 500+300+200 i priser ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så avgjordes turren med en klassisk coinflip då! Grattis Jardemyr! Välförtjänt seger. Även om man ska vara glad för en andraplats så borde jag helt ärligt inte gått så långt :oops:

 

Men men, tack till Winner, PF och alla motståndare för en trevlig turre med hyffsat :roll: övervärde!

 

/#LOUDmouth# / BoldBogdan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...