Partneransvarig Postad 14 Juli , 2010 Rapport Postad 14 Juli , 2010 Då drar vi tillsammans med Winner igång en turnering som är exklusiv för våra medlemmar. Turneringen går av stapeln söndagen den 18 juli kl 20:00 svensk tid och är bara tillgänglig för de medlemmar som skapat konto hos Winner genom våra länkar. Konto hos Winner kan ni skapa HÄR! Namn: pfcash Tid: kl 20:00 svensk tid Buy in: $5+1 Priser $1000 added Första plats: $500 Andra plats: $250 Tredje plats: $150 Fjärde plats: $50 Observera att denna turnering bara är öppen för medlemmar som skapat konto via våra länkar. Har du inget Winner konto kan du skapa det HÄR! Citera
Lecowin Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 Kan tillägga att den kostar 5$+1$. Citera
Partneransvarig Postad 16 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2010 Sorry missade tydligen att skriva vad buy in var på Citera
XeroxFin Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Jag är tydligen taggad till pf i varannan forumturre, denna ska jag inte få spela. Partneransvarig, PM. Citera
Lecowin Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Ser ut att vara 1000$ guaranteed och inte added just nu =) Citera
Malare Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Varför kan jag inte anmäla mej??? Har reggat konto på Winner via pf. Citera
strategen Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Uppdatera gärna listan på de som registrerat konto hos Winner via länk på poker.se innan turneringen startar så att man får vara med Citera
pse_ellos Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Jag kan inte heller registrera. Är reggad via pf och har alltid kunnat spela de tidigare turneringarna där. Vet inte om det beror på att jag spelar från en annan dator idag än vanligt, men det borde väl ändå va kontot som är kopplat till pf? Citera
XeroxFin Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Varför kan jag inte anmäla mej??? Har reggat konto på Winner via pf. Jag kan inte heller registrera. Är reggad via pf och har alltid kunnat spela de tidigare turneringarna där. Vet inte om det beror på att jag spelar från en annan dator idag än vanligt, men det borde väl ändå va kontot som är kopplat till pf? Welcome to my world. Jag lyckades t.o.m. spela den som bara 10 st lyckades regga till (27.12), med den förr-förra och denna kan jag inte spela, eftersom de numera påstår att jag reggat via ett finskt forum. Hur jag har lyckats spela de andra turrarna som har varit låsta har jag inte fått något svar på. Winner ger en ny dimension till pokern, den första slantsinglingen är huruvida man öht lyckas regga. Sparar ju bra med tid iaf. Citera
pse_ellos Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Welcome to my world. Jag lyckades t.o.m. spela den som bara 10 st lyckades regga till (27.12), med den förr-förra och denna kan jag inte spela, eftersom de numera påstår att jag reggat via ett finskt forum. Hur jag har lyckats spela de andra turrarna som har varit låsta har jag inte fått något svar på. Winner ger en ny dimension till pokern, den första slantsinglingen är huruvida man öht lyckas regga. Sparar ju bra med tid iaf. Jag snackade med en kille på Winner-supporten och han gjorde iaf ett försök att hjälpa till, men det vore väl att hoppas på för mycket att det är löst innan turneringen startar... Citera
theo Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Då drar vi tillsammans med Winner igång en turnering som är exklusiv för våra medlemmar. Turneringen går av stapeln söndagen den 18 juli kl 20:00 svensk tid och är bara tillgänglig för de medlemmar som skapat konto hos Winner genom våra länkar. Konto hos Winner kan ni skapa HÄR! Namn: pfcash Tid: kl 20:00 svensk tid Buy in: $5+1 Priser $1000 added Första plats: $500 Andra plats: $250 Tredje plats: $150 Fjärde plats: $50 Ska bli intressant hur man löser detta, enligt lobbyn är det garanterat och 500+300+200 i priser ? Citera
XeroxFin Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Ska bli intressant hur man löser detta, enligt lobbyn är det garanterat och 500+300+200 i priser ? Ganska överj-ligt bra värde iaf för dem som vann första flippen och lyckades regga ? Citera
#LOUDmouth# Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Ganska överj-ligt bra värde iaf för dem som vann första flippen och lyckades regga ? Mmm, hyffsat bra värde Så pass bra så man kanske inte ska gnälla på att den är upplagd som en 1000$ gtd istället för 1000$ added som det står här /#LOUDmouth# Citera
#LOUDmouth# Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Jag vill passa på att be om ursäkt /#LOUDmouth# Citera
#LOUDmouth# Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 Så avgjordes turren med en klassisk coinflip då! Grattis Jardemyr! Välförtjänt seger. Även om man ska vara glad för en andraplats så borde jag helt ärligt inte gått så långt Men men, tack till Winner, PF och alla motståndare för en trevlig turre med hyffsat övervärde! /#LOUDmouth# / BoldBogdan Citera
Jardemyr Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Hela 17 pers! /#LOUDmouth# ja, det var jo ikke for mange, og tak for kampen til alle ikke mindst LOUDmouth, som blev nr 2, det gik op og nd et par gange.. og tak til Poker.se og Winner for nogle dejlige turneringer.. Citera
Recommended Posts