Knoxville_1 Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Hur bra är dom egentligen? ranka era top 5 låtar Dirrrrr.... One Battery Creeping death harvester of sorrow o giv1vis blackened Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 1. One 2. Blackened 3. Creeping Death 4. Battery 5. All Nighmare Long 6. Welcome Home 7. For Whom The Bells Tolls 8. ...And Justice For All 9. Ride The Lightning 10. Master Of Puppets edit: Fade To Black ska in på listan nånstans också... Kommer inte ihåg alla just nu när man är hög, men det här är en hyffsad lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Usch vad svårt. Battery, Master of Puppets, Until It Sleeps, Fade to Black, Mama Said, Unforgiven I och II, Sad But True, One, Astronomy och No Leaf Clover är några av mina favoriter i.a.f. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Gretko kan svara sen kan ni låsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Apex Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Svårt som fan att rangordna dem men jag gör ett försök. 1. ...And Justice for All 2. Welcome Home (Sanitarium) 3. One 4. For Whom the Bell Tolls 5. Master of Puppets 6. Fade to Black 7. The Thing That Should Not Be 8. Blackened 9. Seek & Destroy 10. Creeping Death 11. Orion 12. Harvester of Sorrow 13. The Unforgiven 14. Dyers Eve 15. To Live Is to Die Ok, det visade sig vara omöjligt att sluta efter fem låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.