Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ville se bevis, tror att 9/10 som skriver att de skänkt pengar inte har gjort det!

Lassade precis iväg $20000.

Fast om du bemödar dig med att trycka på Kroons länk så ser du vilka som betalat. Fyndigt av dig att levla i den här tråden.

Postad
Har en lillebror med en systersjukdom till blodcancer. Barn ska inte få behöva genomleva tunga behandlingar när de ska vara i sin mest bekymmersfria ålder. Det här är verkligen ett bra initiativ.

Givetvis är jag med!

Verkligen inte, hoppas han kryar på sig!!

Bokför månaden efter helgen och skickar då.

Postad

Eftersom KungKroon sagt att han ska skänka mina $100 till insamlingen, så avrundar jag dem uppåt till 1000 kr och betalar in dem direkt till insamlingen. Men denna månad är jag fattig som en kyrkråtta, så de kommer efter den 25:e.

Sickt bra jobbat Kronan. :heart: :heart: :heart:

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad
Snart dags igen... Gött som fan att man fick springa bra sista månaden också. Väntar på rbn så åker en summa på någonstans mellan 1.1-1.2k kr in

Guld!

Själv har jag backat rövas denna månaden, men pyttar in en slant ändå.

Såg i listan att MsRead har skänkt pengar, så jag frågar mig hur vi inte kan ha kommit upp i hutlösa summor med 1% av hennes månadsvinst... Ska ta mig ett rejält snack med henne asap!