Woarda Postad 28 Juni , 2010 Rapport Postad 28 Juni , 2010 Hej, jag föredrar sit&go och undrar vilka nätverk ni tycker har bäst, och varför. Jag gillar inte Turbo, utan helst regular. Spelade innan en del på iPoker och vill återuppta min poker där. Men har inte strukturen på blindsnivåerna blivit brantare? Och 7 minuter för varje nivå är väl två minuter mindre än förr? Så störande. Så hur ser blindsstrukturen ut för de olika nätverken? Är 7 minuter standard? Mvh Woarda Citera
FreddeRud Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 Eftersom du inte fått något svar kan jag slänga in en personlig kommentar. Själv lirade jag mycket sngs på Ladbrokes förr. De har en riktigt skön struktur. Blindsen höjs baserat på antal händer spelade och alltså inte på tid. På de normal-snabba sngs höjs blindsen var 10e Hand. De höjs inte så mycket varje nivå heller, har jag för mig. Edit: Kom precis på att Ladbrokes har ju sprungit in på microgaming nätverket. Vet inte om strukturen är samma på alla microgaming-siter... Så ifall du inte har checkat in Ladbrokes, gör det Citera
mackan996 Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 För om du föredar långsam struktur så rekommederar jag ultimatebet , 10min blinds och bästa strukturen enligt mig . ska man räkna in faktorn trafik så blir det nog party,ft och stars. Citera
Recommended Posts