Gå till innehåll

pokerstars big game


MacDaddy

Recommended Posts

  • 1 month later...

Gillar den där Scott som spelar 50% av sina händer och alltid stöder sina fläskiga kinder mot sin hand så hela ansiktet blir missformat. För övrigt blir man galet trött på Amandas röst, "do you think you can beat this game......standard text messages....blabla..."

 

Mycket gött att se Viffer tokbluffa den tjatiga rapparen.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Måste va jobbigt att va Hellmuth och spela poker.. Varje hand han förlorar säger han "So sick, so sick. Can´t belive it. Sickest ever" Älskar när han förlorar 2 par mot stege och tycker det är det värsta ever. Lol, han kan inte varit med om mycket.. Riktigt roligt program faktiskt.

 

 

Håller med, riktigt underhållande.

 

Dock retar jag mig på Daniel som försöker(eller är han efterbliven?) vara rolig o snackar med Amanda hela tiden o fjantar runt i tron om att han är programmets stora stjärna o allt kretsar kring honom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med, riktigt underhållande.

 

Dock retar jag mig på Daniel som försöker(eller är han efterbliven?) vara rolig o snackar med Amanda hela tiden o fjantar runt i tron om att han är programmets stora stjärna o allt kretsar kring honom

 

Kunde inte säga det bättre själv. Han är sjukt irriterande när han tror allt kretsar kring honom, plus att han fjantar sig under pågående händer han inte ens är med i!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar ingen roll vem han är eller vad han blivit tillsagd. Jag tycker han beter sig illa. Nedvärderar nästan alltid "LC" och visar dålig etikett titt som tätt. Enda jag gillar med DN nuförtiden är att han är rätt ödmjuk när det gäller hans eget spel. Han förstår att han har mkt att lära om CG om han ska spela mot de bästa.. Till skillnad från PH :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Hoppsan.. Tror Amandas tuttar växt ett par storlekar i de nya avsnitten :shock:

 

Måste även fråga om nån förstår vad Antonio Esfandiari gör med sina JJ mot Hellmuths bluff på river? Inte dåligt bra odds han får att syna river.. 22k i en +90k pott!

 

la också märke till förändringen i bröststorleken.

 

även plus på JJ-handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...