gustn1991 Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Tänkte bara höra om man kan välja att få nyhetsbrev nu i efterhand? Har hört att det har kommit ett nytt idag eller igår men jag har inte fått något så jag antar att jag klickade ur någon ruta med "Ja, jag vill gärna ha email blablabla" när jag registrerade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kuluman Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Tänkte bara höra om man kan välja att få nyhetsbrev nu i efterhand? Har hört att det har kommit ett nytt idag eller igår men jag har inte fått något så jag antar att jag klickade ur någon ruta med "Ja, jag vill gärna ha email blablabla" när jag registrerade mig Jag har samma problem och har haft det ganska länge nu. Skulle vilja ha dagens nyhetsbrev men icke. Fixa detta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 PM:a mig era mailadresser så ska jag kolla så att ni ligger med i våra utskickslistor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jakop Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 står att jag inte har behörighet att pma dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Ah, du har för få inlägg. Maila mig på erik(at)poker.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jakop Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Tack fått mailet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wellawella Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 missade också detta, skulle vara tacksam för ett ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 missade också detta, skulle vara tacksam för ett ex. maila mig på erik(at)poker.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All.in Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 maila mig på erik(at)poker.se Kolla gärna din pm eller mail för har skickat och jag brukar alltid få era nyhetsbrev, varför har jag ej fått det idag? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bubbleboy Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Har skickat email till dig, men du har inte svarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts