Gå till innehåll

Två väldigt dåliga spelare


CoopForum

Recommended Posts

Vet inte var jag ska posta denna tråden men tänkte bara dela med mig, vill inte göra mig rolig på andras bekostnad men det här är bara sjukt att man kan spela såhär dåligt.

Tror inte dessa spelare har något handikapp utan kan det helt enkelt bero på att dom har lyckats få ett förlorande mindset eller något liknande?

Ser att bilden buggar lite iaf när jag förhandsgranskar tråden, limitsen kaleeidos spelar är alltså 0,01/0,02 och 0,02/0,05

 

headsuppp.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ironman på den nivån, går det?

 

Hur som helst så ser jag inte riktigt värdet i tråden. Det är två spelare som förlorar på micromicronivå. Kul att de gillar spelet ändå och ser ett värde i att spela det till en rimlig kostnad.

 

Edit: Ok, rätt många händer... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

903k händer på 8 månader räcker definitivt till Ironman även på den nivån.

 

Blir ju ingen vidare timlön men Miami är ju definitivt plus totalt. -240 dollars efter rakeback så räcker det ju med insättningsbonusen för att vara det. Dock borde även övriga bonusar Full Tilt haft sista halvåret tillsammans med Ironman göra ett plus. Med tanke på alla timmar han måste lagt är det ju dock tveksamt om han har tid med ett jobb för att betala hyran. Pokern lär inte göra det.

 

Kaleeidos kan knappast ha nått plus ens med maximalt bonus/Iron/rakeback utnyttjande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bägge är vinnande. Siffran över rakepaid får man ta med en nypa salt alt.

Hursomhelst är det två skitbotar som sitter och spelar.

Kommer krävas en del för att intala mig att två mänskliga spelare sitter och tablar 24bord 6-8timmar/dag på limits mellan 0,01/0,02 och 0,02-0,05

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Bara en spelare på 0,1/0,25 som slår mig på stars om man ser på bb/100 och minst 100k händer, rätt kuligt!

Ingen är ens i närheten av oss två, ännu mer kuligt!

 

Kuligaste av allt är nog att du sitter kvar på nl25 och runkar till din egen winrate istället för att kliva upp i nivå. Riktigt kuligt faktiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...