Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Update anmällningar tack :)

18st, fler är intresserade.

Kommer bli 40st minst, om folk sluter upp och de innebär minst 20k till vinnaren.

Mvh Kalmar Hold´em

Kommer uppdatera er.

• Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Inga överförfriskade nollor, tack. Lättklädda, kvinnliga dealers; fine, men inte nollor.

Pfft.

Jag kommer iaf sålänge det inte är nån 0-fest som krockar eller om det inte är nånting typ..."Överlev utan mat eller enbart med öl uppe på det här berget sålängesommöjligt"

Postad

3 avhopp.

17 anmälda.

Anledning till begränsat antal är att alla verka vänta in i de sista med att anmäla sig för att se hur många de blir.

Därför är skolmatsalen avbokad, för de blir inget trevligt att sitta 30-40 personer i den stora lokalen.

Bokat en mindre lokal som tar max 40-48pers.

Mvh

Postad
Ville bara önska lycka till! Är inte själv i närheten av Kalmar då men jag tycker det är kul att det arrangeras såna här turneringar.

+1

Om det inte vore för att jag själv har ett party inbokat just det datumet hade jag nog säkert tagit en utflykt söderöver.

Hoppas ni blir många!

Postad

Lösning på dealers blir i såna fall att jag får ta 50kr i rake för att betala dom. Finns de ett intresse för att spela med dealers så är de helt okej.

Mvh