devalanteriel Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 Eftersom jag är en sucker för alla typer av fantasysportspel var jag tvungen att skapa en liga för PF i Unibets VM-spel. Namn: Pokerforum Login: pokerforum Lösen: hamster Joina! Citera
okocha Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 jag är också med. måste få in lite ot i tråden också: jag fick jag i helgen reda på att jag bor ca 50 meter ifrån dig dev =) Citera
devalanteriel Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2010 Gissar på andra sidan Konsum i det lite högre huset med alla studenter? Citera
JELLJUN Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 Får joina innan det börjar. Att ha en liga, var det bara för intern tävlan, var inga priser eller så för ligor? Letade förgäves eller så är jag blind, när är det deadline för att joina tipset är det samma dag som VM börjar och vad kostar det? Citera
okocha Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 Gissar på andra sidan Konsum i det lite högre huset med alla studenter? nepp, närmare än så, mer avslöjar jag inte Citera
devalanteriel Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2010 Lugnt, jag kollade hitta.se, ser ut som att du bor i dagiset. JELLJUN: Bara bragging rights. Antar att man kan regga fram till första matchstart men jag vet inte heller. Citera
JELLJUN Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 JELLJUN: Bara bragging rights. Antar att man kan regga fram till första matchstart men jag vet inte heller. Anade detta. Citera
Lemiux Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 im in! vad är fördelen med liga? jämföra med varann och andra? Citera
devalanteriel Postad 9 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2010 Ja, precis. Bara skrytvärde, inga priser eller så. Det är inte något officiellt från forumets håll - bara jag som startade en liga. Citera
devalanteriel Postad 9 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2010 Elva pers har lämnat in kompletta rader nu. Nice! Vanligaste vinnaren är Spanien, 4/11 tror på dem. Kanske är dags? Deras bästa resultat är en fjärdeplats från 1950 i Brasilien. I övrigt: GER 2, BRA 1, ENG 2, NED 1, ARG 1. Förutom Italien (brons enligt någon) är det ingen som har fördelat någon medalj hos något annat lag. Hela tio matcher har bara streck på ena sidan: Nordkorea och Nya Zeeland tros förlora samtliga sina, och dessutom torskar Honduras mot Spanien, Grekland mot Sydkorea, Slovenien mot England, och Australien mot Tyskland. Vanligast tippade placering är att USA åker ut i åttondelen (82 %), tätt följt av Portugal i åttondelen och Italien i kvarten (73 %). Dessutom tror hela 73 % att Sydkorea - Grekland slutar 1-0. Citera
JELLJUN Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 reggad och klar, lycka till och må jag vinna Citera
devalanteriel Postad 9 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2010 17 pers nu. Kan vi bli 30 tror ni? Citera
devalanteriel Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2010 Gå med nu, era fjollor! Jag ger $10 på FTP till vinnaren. Biiiiiiiiiiig money! Citera
dandelion169 Postad 12 Juni , 2010 Rapport Postad 12 Juni , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
devalanteriel Postad 12 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2010 Ja, det är snyggt. Om inte Grekland gör två snabba nu tappar han snart ledningen dock. 15 av 20 har tippat att Sydkorea vinner. Citera
Crappy Postad 12 Juni , 2010 Rapport Postad 12 Juni , 2010 Ser bra ut med Argentina också Ett till i andra, det räcker Citera
Crappy Postad 12 Juni , 2010 Rapport Postad 12 Juni , 2010 Hmmmm Jag har 1-1, håll det här nu USA Såja två av tre rätta slutresultat och tredje rätt med Argentina seger. En bra dag. Citera
Hjort Postad 12 Juni , 2010 Rapport Postad 12 Juni , 2010 Så ligger man slightly under medel då. Mtp min strategi är det antagligen över förväntan. Citera
Recommended Posts