valterego Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 Intervju med Anton Fahlgren plz! Det kanske kan ordnas. Citera
KungKroon Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Intervju med Anton Fahlgren plz! ++++++++++++++++++++++++ Citera
pastan Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 tjaaaaaaaaaba erik! hur går det för Max Stenberg? vore snällt om du orkade hälsa honom; "man är aldrig bättre än den senast spelade handen. så spela bra och vinn fisk!" tack! Citera
valterego Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 tjaaaaaaaaaba erik! hur går det för Max Stenberg? vore snällt om du orkade hälsa honom; "man är aldrig bättre än den senast spelade handen. så spela bra och vinn fisk!" tack! Mission completed. Han hälsar tillbaka att han måste lära sig av dig hur man vinner turneringar. Citera
dallasen8 Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Jag undrar hur det går för Emil Ohlsson, mera känd som smekt på Svenska spel. Ryktet går att han börjar bli lite lurig nu efter att ha druckit hela dagen, skulle vara mycket uppskattat med en närbild på honom. Citera
valterego Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 Jag undrar hur det går för Emil Ohlsson, mera känd som smekt på Svenska spel. Ryktet går att han börjar bli lite lurig nu efter att ha druckit hela dagen, skulle vara mycket uppskattat med en närbild på honom. Hoj, vi skulle behöva en bild av honom för att identifiera. Nån länk? Citera
JohnH Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Jag undrar hur det går för Emil Ohlsson, mera känd som smekt på Svenska spel. Ryktet går att han börjar bli lite lurig nu efter att ha druckit hela dagen, skulle vara mycket uppskattat med en närbild på honom. Välkommen till pf. Citera
dallasen8 Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 har tyvärr ingen bild, du får skrika. Citera
rilleg Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 god afton, inte för att vara petig med er uppdatering(som annars är underbar) chipleadern är mikael karlsson och bor nu i solna men är främst ifrån sandviken utanför gävle i gästriklands län. Håller han chipleader-possen vore det underbart med en intervju( säg att jag beodrat han att göra den) och hälsa till dansken, ala , jannne och hasse brandt... stora tack på förhand Citera
Mogge13 Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Hur går det för Max Stenberg? inte stått något om han i rapportering på länge så tänkte kolla här.. Citera
valterego Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 Hur går det för Max Stenberg? inte stått något om han i rapportering på länge så tänkte kolla här.. Max är vidare till dag 2. Chipcount är på G. Citera
valterego Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 Intervju med Magnus Näslund tack! Ja, det klurade vi också lite på. Ska kolla om det kan ordnas under morgondagen. Citera
valterego Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 god afton, inte för att vara petig med er uppdatering(som annars är underbar) chipleadern är mikael karlsson och bor nu i solna men är främst ifrån sandviken utanför gävle i gästriklands län. Håller han chipleader-possen vore det underbart med en intervju( säg att jag beodrat han att göra den) och hälsa till dansken, ala , jannne och hasse brandt... stora tack på förhand Vi tar till oss det, Rille Citera
boddan Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 god afton, inte för att vara petig med er uppdatering(som annars är underbar) chipleadern är mikael karlsson och bor nu i solna men är främst ifrån sandviken utanför gävle i gästriklands län. Håller han chipleader-possen vore det underbart med en intervju( säg att jag beodrat han att göra den) och hälsa till dansken, ala , jannne och hasse brandt... stora tack på förhand Eller varför inte en intervjuv med Gävles egen "mouth" Rille him self?? Skulle vara sjukt intressant MVH Gôteborjan Citera
valterego Postad 5 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2010 Eller varför inte en intervjuv med Gävles egen "mouth" Rille him self?? Skulle vara sjukt intressant MVH Gôteborjan Citera
Sladdafan Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Hoj, vi skulle behöva en bild av honom för att identifiera. Nån länk? Chipcount på denne herre? Citera
Masterchen Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Hur kan ni inte göra allt för att först å främst få Eichhardt till intervjuhörnan å i andra hand Ferit eller Ante?? JOBBA in dom intervjuerna innan dom e bust. Annars kredit till er som gör dom här intervjuerna,,, mer sånt... Citera
Watoz Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Heja heja David Johansson och Adam Grünwald! Vill såklart se lite mer pics på Adam då han är väldigt vacker på bild. Citera
Watoz Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Hur kan ni inte göra allt för att först å främst få Eichhardt till intervjuhörnan å i andra hand Ferit eller Ante?? JOBBA in dom intervjuerna innan dom e bust. Annars kredit till er som gör dom här intervjuerna,,, mer sånt... Imo mkt tyngre att få en intervju med David J som jag nyss såg låg uppe på liveupdaten. Och Ante har väl tyvärr bustat? Citera
Recommended Posts