KRCU Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Hej Jag har livnärt mig på poker i flera år nu och spelar på nivåerna 2/4-25/50 NLH och PLO. Skulle tycka att det var kul att coacha och ev. staka någon som är disciplinerad och är seriöst intresserad av att bli bättre i sitt spel. Ni som är intresserade och bor i stockholm får gärna PM:a mig så kan vi pratas vid mer Citera
Slowfish Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 1. Vad har du för nick och vilken site spelar du på? 2. Kan du visa en graf över de senaste 500 k händerna? 3. Hur mycket tar du per timme? Citera
PokerDeLux Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Är arbetslös just nu, och tänkte utveckla mitt "hobby" spel till mer seriöst, dock kör jag mästa dels turneringar nu förtiden, men har spelat nl200 som grinder i ett antal år, med goda resultat dock inte spelat mkt cashgame senaste året pgu av studier utan har blivit mer turneringar.. är intresserad bor hyfast nära stockholm Citera
killerwolf Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 galet spridda stakes, skriker bumhunter tyvärr eller är det spelformerna som sätter stakesen? Citera
El Helado Patata Postad 22 Juli , 2010 Rapport Postad 22 Juli , 2010 killerwolf säger: galet spridda stakes, skriker bumhunter tyvärr eller är det spelformerna som sätter stakesen? Vaddå bumhunter tyvärr? Hört talas om tableselection? Är ju bara korkat att INTE spela emot så dåliga spelare som möjligt. Detta förutsatt att avsikten är försöka tjäna pengar dvs. Citera
FiSherman63 Postad 22 Juli , 2010 Rapport Postad 22 Juli , 2010 El Helado Patata säger: Vaddå bumhunter tyvärr? Hört talas om tableselection? Är ju bara korkat att INTE spela emot så dåliga spelare som möjligt. Detta förutsatt att avsikten är försöka tjäna pengar dvs. Intressant att du väljer att bruka ordet korkat... Bra bump också. Citera
nisselagom Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Korkat är väl micke westerlunds standard fras Citera
Recommended Posts