Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej

Jag har livnärt mig på poker i flera år nu och spelar på nivåerna 2/4-25/50 NLH och PLO. Skulle tycka att det var kul att coacha och ev. staka någon som är disciplinerad och är seriöst intresserad av att bli bättre i sitt spel. Ni som är intresserade och bor i stockholm får gärna PM:a mig så kan vi pratas vid mer :-)

Postad

Är arbetslös just nu, och tänkte utveckla mitt "hobby" spel till mer seriöst, dock kör jag mästa dels turneringar nu förtiden, men har spelat nl200 som grinder i ett antal år, med goda resultat dock inte spelat mkt cashgame senaste året pgu av studier utan har blivit mer turneringar.. är intresserad bor hyfast nära stockholm

• 1 month later...
Postad
  killerwolf säger:
galet spridda stakes, skriker bumhunter tyvärr eller är det spelformerna som sätter stakesen?

Vaddå bumhunter tyvärr? Hört talas om tableselection? Är ju bara korkat att INTE spela emot så dåliga spelare som möjligt. Detta förutsatt att avsikten är försöka tjäna pengar dvs.

Postad
  El Helado Patata säger:
Vaddå bumhunter tyvärr? Hört talas om tableselection? Är ju bara korkat att INTE spela emot så dåliga spelare som möjligt. Detta förutsatt att avsikten är försöka tjäna pengar dvs.

Intressant att du väljer att bruka ordet korkat... Bra bump också.

• 1 month later...