zebra73 Postad 18 Maj , 2011 Rapport Postad 18 Maj , 2011 Kalla mig gammalmodig, men om jag ska deltaga vilket förmodligen blir rätt sporadiskt, så vill jag veta vad det spelas innan jag kommer dit. Vad ? Citera
carl_nica Postad 18 Maj , 2011 Rapport Postad 18 Maj , 2011 Vad ? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_poker_variants Citera
Guss Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Jag är gärna på! Bor utanför Lund, så säg bara till. Citera
ClubHinken Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Finns en nystartad "kort och brädspelsförening" i Malmö, Limhamn som heter Club Hinken. Är lite över 30 st medlemmar just nu. Lirar nästan bara Texas holdem nl. Brukar köra en turnering för att sedan lira cashgame efter turneringen. Ni är varmt välkomna att komma o spela med oss. Kom med förslag vad ni är intresserade av att spela m.m.. Hemsida: ClubHinken.se Facebook(för mest info): Sök på ClubHinken Malmö Är det något ni undrar över så hör av er till mig på Henric@clubhinken.se Citera
swedishtrader87 Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 skicka gärna lite info till mig på akesson87@gmail.com, vi är några stycken som har liknande problem Citera
GruGloG Postad 28 Maj , 2013 Rapport Postad 28 Maj , 2013 Drar en monstruös bump, spelas det något någonstans i stan numera? Börjar få upp suget på livepokerz kombinerat med lite rusdrycker, samt kanske lite varians i motståndet gentemot standard förkrökgänget ^^. Citera
kayle Postad 4 Juni , 2013 Rapport Postad 4 Juni , 2013 Jag är sugen så länge det inte är allt för högt, känner tyvärr ingen annan här som vill spela Citera
HarveySpecter Postad 22 Augusti , 2013 Rapport Postad 22 Augusti , 2013 BUMP! Flyttar ner till Lund om några dagar för att plugga till civilingenjör. Undrar om det kanske styrs grindstugor eller så? Finns det någon facebookgrupp för pokerspelare i Lund? Cheeeeers! Citera
Biffberra Postad 22 Augusti , 2013 Rapport Postad 22 Augusti , 2013 BUMP! Flyttar ner till Lund om några dagar för att plugga till civilingenjör. Undrar om det kanske styrs grindstugor eller så? Finns det någon facebookgrupp för pokerspelare i Lund? Cheeeeers! Spelar det någon roll vilket yrke du pluggar till? Citera
schumme Postad 22 Augusti , 2013 Rapport Postad 22 Augusti , 2013 Spelar det någon roll vilket yrke du pluggar till? Sjuksköterskestudenter gör sig icke besvär obv... Citera
HarveySpecter Postad 22 Augusti , 2013 Rapport Postad 22 Augusti , 2013 Spelar det någon roll vilket yrke du pluggar till? Haha förstår inte ens varför du svarar så om inte av ren avundsjuka. Slipper svara på eventuella följdfrågor om jag skriver med det från första början och jag kanske hittar en likasinnad civilingenjör om jag nämner det direkt? Citera
Recommended Posts