Gå till innehåll

Poker i Lund


Vienno

Recommended Posts

Pokerspelare i Lund sökes. Vi är ett gäng som brukar lira då och då, både turrar och cg. Turrar brukar spelas för 100 kr med rebuys och cg antingen 1-1 eller 2-2. Tyvärr är det svårt att alltid få ihop tillräckligt många för att spela, så nu efterlyser jag fler spelare i Lund som känner för att lira lite då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du är inte ensam, öl och CC igår.

 

Lund funkar fint för mig, men då kan jag obv inte stå för spelplats.

 

Jag ska dessvärre iväg och köra ett kortare arbetspass 16-20 men all tid därefter passar som handen i handsken.

 

Droppar det in lite mer folk här och det dras ihop något tidigare så kommer jag och pilsnern in lite senare bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en hink med marker, dock inget bord (dem står hemma hos föräldrarna i garaget), och inga kortlekar. Utöver det så borde det gå att få in ett par st här beroende på om vi sitter i soffan eller tar in köksbordet. Har bara 3 stolar, en datorstol och en pall dock. Soffan rymmer väll 6 pers iallafall. Bor 100m från Lund C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen för sent svar, men kul med så många intresserade! Vi brukar lira på söndagar (nån slags koppling till VG-gänget ja). Jag har plats för 8 st vid ett bord hemma hos mig. Finns möjlighet att spela två bord. Lira i veckan? Cg blinds 2-2 kr?

 

Ed: För er som använder Facebook, gå med i gruppen "Texas Hold'm Poker in Lund!" så kan vi ta kontakt med varandra på ett enkelt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...