lappmail Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Tänkte köpa ett sommarnöje åt smågrabbarna och mig själv. En R/C bil typ buggy/offroad. El är kravet. Mindre meck, o grannsämjan i kvarteret störs mindre än med metanoldrift. Någon som har egna erfarenheter att komma med? Citera
lappmail Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2010 Ingen som har nån sån här leksak? Citera
tågrånarn Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 http://www.conrad.se har en jävla massa från crap till värstingar. Googla på bara annars, finns sjukt mkt siter nu för tiden och jag vet ärligt inte vilka märken som har marknaden nu (tamiya och kyosho var the shizzle på min tid för 10-15år sen) Fan nu blev man ju sugen. haha! Citera
JohnH Postad 4 Maj , 2010 Rapport Postad 4 Maj , 2010 Asfalt el grus? Både och? Prisklass? Size på bilen? Googla på "rc hobby" Kyosho var det på min tid också... nu vettefan. Det borde väl kunna gå o googla fram 10 i topp el nåt sånt. Sånt skulle jag gå på om jag skulle in och rota igen i det där. Sjukt kul är det! Hur gamla är kidsen? Är de över 10, 12 så är det läge för metanolbil oavsett vad grannarna säger. Motorljudet är kul. Då skulle jag också kanske satsa på en billigare rackare, kanske rent av en begagnad. Man trashar lite i början.. Köp någon av de 2 kändaste märkena så du kan köpa reservdelar. En av många siter Citera
Recommended Posts