Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Är ni såna där coola lags eller? ;-)

Det märker du väll att vi är?8-)

Blev en 2 session inatt vilken slutade i 1.5k plus. Inga över intressanta händer därav inga hh's.

Att Barca däremot åkte ut är något jag är väldigt väldigt glad över och mtp på hur Busquets gör i länktipset så är det något otroligt om han inte får avstängning i efterhand. Nu hoppas jag att alla ändrar lite attityd till Barca för idagsläget känns det som det är fel i allmänt tycke att tycka illa om dem trots att de är de lag som filmar överlägset mest i fotbollsvärlden.

http://img43.imageshack.us/i/a095b62ba601cdf2e9b5ff3.gif/

Postad
Vi är två killar i våra bästa år från Skövde som härjar på Svs och gör nu en dagbok för att kunna skriva av oss. Vårt främsta motto är att vi hatar folk som är nitar, en av dem är Nyström därav namnet Nitström. Han spelar 13/5/1 och är trots detta en vinnande spelare. Mer än whine på nitar kommer vi även uppdatera lite sporthändelser, Jag guzaken då spelar division 1 fotboll och Cdal spelar division 1 hockey. På återseende och tills dess, inga jävla nitströms!

haha fyp! Du fick ju bevis på att jag 3betar dubbelt så mkt som dig ...

Postad
haha fyp! Du fick ju bevis på att jag 3betar dubbelt så mkt som dig ...

Fyp jag har 3bettat under dem senaste sessionerna 9% och du 3bettar inte över 5:rolleyes:

Spelade 1 och halv timmes kvällsession slutade på +2400 , sällan skådat sådant värde som det är förtillfället.

Postad
Fyp jag har 3bettat under dem senaste sessionerna 9% och du 3bettar inte över 5:rolleyes:

Spelade 1 och halv timmes kvällsession slutade på +2400 , sällan skådat sådant värde som det är förtillfället.

min 3bet brukar ligga på 6-7 :roll: Men orka mäta sånna saker egentligen? ;DD Skönt att det går bra då =)

Postad
Får man aldrig leka med nitström latti?:( Haha ja det gör det +5000 denna vecka. Det ryktas grindstuga imorgon är ni sugna, spela dm osv

Trodde DM var på söndag :S kan nog fan inte imorn... Men när ska herr cappe börja skriva något då?

Postad
Trodde DM var på söndag :S kan nog fan inte imorn... Men när ska herr cappe börja skriva något då?

Ne imorgon, skräll att du ska toffla då du fokuserar obv helt fel.

Nu ska jag ut och kriga med mina vardagshjältar han får sköta skrivandet ikväll8-)

Postad

Var ett tagsen man skrev senast men iallafall så bjöd Dm inte på något speciellt, utdragen med QQ mot 9-8 på 972 flop. Aja std annars så gick pokerlirat åthelvete i lördags med -4000. På återseende, Guljul.

• 2 months later...