Gå till innehåll

AKo på BB för 1/2 stack?


Recommended Posts

Liveturre, 12 kvar (fyra betalda). Blinds 1/2K, ante 200. Snittstack c:a 37K. Hero har 32K och tittar ner på AKo i BB.

 

UTG syn 2K

UTG+1 fold

MP all in (c:a 17K)

Button fold

SB fold

BB (hero) ?

 

Fi har spelat snortight hela turren igenom och klagat på otroligt dåligt kortsnitt. Ganska stabil lirare som ofta kommer djupt i turrarna.

För övrigt ett tufft bord med två MTT-proffs som sitter på stora stackar (85K och 50K).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag synar fortare än du.

Men så är jag snortajt enligt dig :mrgreen:

 

Allvarligt. Spelar ingen roll om han varit snortajt som du säger. 8½BB och stabil säger du, då vet han att det börjar bli dags att ställa med väldigt bred range.

 

Finns två händer du inte vill se och du fick väl se den ena antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror hela tråden levlar. Finns ju inte liksom inget att diskutera......

 

Jo man kan ju lira poker eller poker på Kumlavis. Fast det är klart. Med det resultatet de brukar ha på vår klubb så förstår jag att det frågas :mrgreen:

 

Ursäkta OT. Kunde inte låta bli att sparka in bollen i öppet mål liksom ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du prisstrukturen? ingen som orkar göra en uppskattning med ICM?

förstår om ingen av er som tror han ställer med randomhand orkar, men om det finns någon som tror han gör det med range viktat åt PP så tror jag inte det är så sjuuuukt mycket vinst att bara ställa.

därmed inte sagt att jag hade kunnat folda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var i ungefär samma sits som du på en mtt på cc för ett tag sedan.

Blinds 800-1600

Utg(SUPERTIGHT gubbe) limp, Utg+1(SUPERLÖS) shovar. Jag Sitter på AK.. Jag shovar och obv sitter utg med AA. Inte alls oväntat men var tvungen att syna. Hade dock mycket mer marker än båda så det var lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var i ungefär samma sits som du på en mtt på cc för ett tag sedan.

Blinds 800-1600

Utg(SUPERTIGHT gubbe) limp, Utg+1(SUPERLÖS) shovar. Jag Sitter på AK.. Jag shovar och obv sitter utg med AA. Inte alls oväntat men var tvungen att syna. Hade dock mycket mer marker än båda så det var lugnt.

 

Ja eftersom du hade mycket mer marker än båda så var det ju väldigt likt postarens fråga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...