MikeTime Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Liveturre, 12 kvar (fyra betalda). Blinds 1/2K, ante 200. Snittstack c:a 37K. Hero har 32K och tittar ner på AKo i BB. UTG syn 2K UTG+1 fold MP all in (c:a 17K) Button fold SB fold BB (hero) ? Fi har spelat snortight hela turren igenom och klagat på otroligt dåligt kortsnitt. Ganska stabil lirare som ofta kommer djupt i turrarna. För övrigt ett tufft bord med två MTT-proffs som sitter på stora stackar (85K och 50K). Citera
Ängeln17 Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Jag synar fortare än du. Men så är jag snortajt enligt dig Allvarligt. Spelar ingen roll om han varit snortajt som du säger. 8½BB och stabil säger du, då vet han att det börjar bli dags att ställa med väldigt bred range. Finns två händer du inte vill se och du fick väl se den ena antar jag. Citera
MikeTime Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Postad 28 April , 2010 Normalt sett är det ju en blixtsyn men fi har bara visat upp starka händer de få han spelat. Bl.a JJ och KK. Dessutom har utg synat med c:a 85K bakom i dålig position. Frågan är ju om man själv går all in eller bara synar hans 17K? Citera
Ängeln17 Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Frågan är ju om man själv går all in eller bara synar hans 17K? Jag hade nog tryckt själv ser jag nu eftersom UTG limpade. Citera
Mr.Lajban Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 In med keramiken a lá Helmut on tilt style Citera
JohnH Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Jag hade skrikit SÅÅÅJAAAA och sen skjutit in markerna. Hade UTGmuppen gjort normalbet och sen Tight, aka 9bb, degat så hade ju utgången varit densamma. Citera
Supertequila Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 vik. Utg kommer o syna ner honom. Viktigt att du hamnar itm innan du riskerar din stack. Du har ju trots allt bara ess-hög. Citera
Ängeln17 Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 vik. Utg kommer o syna ner honom. Viktigt att du hamnar itm innan du riskerar din stack. Du har ju trots allt bara ess-hög. :shock: Sydafrikansk levling på hög höjd Citera
JohahH Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Tror hela tråden levlar. Finns ju inte liksom inget att diskutera...... Citera
Ängeln17 Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Tror hela tråden levlar. Finns ju inte liksom inget att diskutera...... Jo man kan ju lira poker eller poker på Kumlavis. Fast det är klart. Med det resultatet de brukar ha på vår klubb så förstår jag att det frågas Ursäkta OT. Kunde inte låta bli att sparka in bollen i öppet mål liksom Citera
jonasmedz Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 har du prisstrukturen? ingen som orkar göra en uppskattning med ICM? förstår om ingen av er som tror han ställer med randomhand orkar, men om det finns någon som tror han gör det med range viktat åt PP så tror jag inte det är så sjuuuukt mycket vinst att bara ställa. därmed inte sagt att jag hade kunnat folda... Citera
KungKroon Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Riskerade turneringslivet med Ess Kung. Gick hem. Citera
Supertequila Postad 29 April , 2010 Rapport Postad 29 April , 2010 Riskerade turneringslivet med Ess Kung. Gick hem. turredonk... Citera
dafvor Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Var i ungefär samma sits som du på en mtt på cc för ett tag sedan. Blinds 800-1600 Utg(SUPERTIGHT gubbe) limp, Utg+1(SUPERLÖS) shovar. Jag Sitter på AK.. Jag shovar och obv sitter utg med AA. Inte alls oväntat men var tvungen att syna. Hade dock mycket mer marker än båda så det var lugnt. Citera
Vrakman Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Var i ungefär samma sits som du på en mtt på cc för ett tag sedan. Blinds 800-1600 Utg(SUPERTIGHT gubbe) limp, Utg+1(SUPERLÖS) shovar. Jag Sitter på AK.. Jag shovar och obv sitter utg med AA. Inte alls oväntat men var tvungen att syna. Hade dock mycket mer marker än båda så det var lugnt. Ja eftersom du hade mycket mer marker än båda så var det ju väldigt likt postarens fråga... Citera
Recommended Posts