Gå till innehåll

Har Party lyckats blocka hjälpprogram?


Champion

Recommended Posts

Hej!

 

Använder alltid PlayerView när jag spelar på Party+skins. Idag när jag skulle börja spela så fungerade inte PlayerView längre. Själva programet startade men jag fick inte upp någon statistik i party fönstren.

 

Vidare läste jag på PlayerView egna forum att alla verkar ha samma problem idag. Någon hade en teori om att Patyr+skins kanske lyckats blocka detta program.

 

Är det någon som använder PlayerView här?

 

Om ja, fungerar det för er idag?

 

PlayerViews programmerare är på semester till 14 Juni, så om det går att komma runt problemet lär det dröja innan uppdatering kommer.

 

* RP och flytt till Onlinepoker - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Använder alltid PlayerView när jag spelar på Party+skins. Idag när jag skulle börja spela så fungerade inte PlayerView längre. Själva programet startade men jag fick inte upp någon statistik i party fönstren.

 

Vidare läste jag på PlayerView egna forum att alla verkar ha samma problem idag. Någon hade en teori om att Patyr+skins kanske lyckats blocka detta program.

 

Är det någon som använder PlayerView här?

 

Om ja, fungerar det för er idag?

 

PlayerViews programmerare är på semester till 14 Juni, så om det går att komma runt problemet lär det dröja innan uppdatering kommer.

 

 

Är glad att jag inte betalade honom $50 om det nu inte funkar. Vad alla som köpt programmet måste vara förbannade :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...