Gå till innehåll

Det mest puckade du gjort?


Douglas

Recommended Posts

Tänkte skapa en ny OT-tråd:

 

"Vad är det mest dumma/korkade/puckade du gjort?" - Nog kan man bjuda på sina idiotiska infall?

 

Jag kommer nog komma på en hel del under resans gång men det första minnet som pockar på uppmärksamhet i det här sammanhanget är nog när jag semestrar på Kreta och lyckas på något "mirakulöst" sätt klippa bort en stadig flik av pungen med saxen på en schweizisk armékniv...

 

Inget jag rekomenderar... :roll:

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att som 16-årig sommarjobbar hjälpa ett praktfyllo till arbetskamrat lasta av en lastbil med halvpallar (vilka innehöll stålband á 600kg/st, vilket jag inte visste om). Iaf, jag frågade inte vad pallarna innehöll, en pall välte över mig från 1,5 meters höjd och slog av min vänsterfot (doktorn var jätteduktig på att spika ihop den btw :lol: ). A) Skulle ha frågat vad fan vi lastade av. B)Skulle gett arbetskamraten fingret...

 

 

Men en polare tar priset. På fyllan får han för sig att, med kniv, skära av sina hultfredsarmband. Han glömde att man ska skära med eggen ifrån sig så när armbanden går av så råkar han snärta upp kniven i ögat :shock: En ambulanstransport och 2 operationer senare så lyckades de rädda ca 95% av synen...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerPeter, hahaha!!

 

Efter att ha installerat en ny 70cc till min chappy (monkybike, liten moped) körde jag på som aldrig förr. Den största skräcken var farbor blå och att bli av med lämpet för körkort. Därför hade jag ett sneglande öga över axeln en sen kväll när jag ser blåljus runt hörnet. Till höger finns en park och jag ser direkt möjligheten att fly. 2:ans växel flyger i och precis när polisbilen är bakom mig gasar jag in i parken, in i flyktvägen, in, in i en jävla stor buske. Ramlar. Får ont. Pajjar nästan moppen. Fyra sekunder senare kommer en förbannad polis fram, tar polisgrepp, och börjar förhöra mig. Jag som står öga mot öga framför min största skräck börjar skaka och klämmer fram något om att spela på playstation. Sen lackade jag ur på busken.

 

Bör kanske tilläggas att jag kom undan helskinnad (det blev inbrott och dem var tvungna att sticka).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

jupp.. freeman på G igen :D

 

jag och 2 polare vi var ca 16år ålder.

vi hälde ca 2 liter bensin i en stålsoptunna.

och tänd eld.

vi släkte med att bara stänga locket till den. smidigt

nu ska min kompis see hur det ser ut. kör ner huvudet och ser inte något pga av mörker. så han tar fram tändaren och kör ner huvudet VOOFF

han brände bort sin lugg och ögonfransar :D

och jag fick mig ett garv :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta hände igår. 2 polare festade igår i falun. så kommer dom ut från krogen. går ner till kanalen som rinner genom hela staden och ser en livbåt. med årer och allt problemet är att den sitter fastkjedjad.

iaf så håller kompisarna på med att försöka få loss den ett tag. till slut lyckas dom och hoppar i och börjar ro. efter 30 min bestämmer dom sig för att lägga till och hämta oss andra. dom förtöjer båten och där står farbror blå.

det första en av dom får ur sig är följande

"Persas pappa är snut!!" och pekar på polaren som heter per.

 

aldrig garvat så mycket som då=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...