Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Sådär ja!

Spelat poker i ett antal år, mer eller mindre vinnande! På heltid sen 1 år tillbaka utan annan inkomst. gnetade länge på nl50, försökte förbättra mitt spel och verkligen göra ett seriöst försök eller lägga ned! Resultatet blev efter tre månader nl100 och därefter nl200 vid värde! Har huserat framförallt på prima och b2b!

Många kompisar hävdar att inget värde går upp mot svs, jag har länge hävdat att rb och "riktig poker" med eurosar och dollares varit att föredra men är nu ute efter förändring och vill se hur pass dåliga spelarna på svenska spel är!

Sett att det finns många dagböcker från spelare på svenska spel, jag hoppas att ni är ordentligt vinnande, annars tycker jag synd om er och ni kommer säkerligen ogilla mig! Jag föraktar allt som har med svenska spel att göra men rättar nu in mig i ledet för att bli lika patetisk som er andra! 8-)

Tanken var att börja på 2.5/5 för att känna in klienten och spelet men om jag känner mig själv rätt så hoppar jag över den nivån och kliver direkt på 5/10.

Väl mött! Mvh Regoliamo

Postad
Skulle säga GL men jag vill fan inte ha en duktig NL100 reg vid mina bord. Far åt helvete med dig. Håll dig på 5/10 minst. Nick btw?

Hehe, duktig och duktig!! :lol: Tänkte hålla lite på nicket, vi får se när jag outar mig! Kanske blir snart!

Postad

första dagen på nya jobbet (sajten) avklarad! Vågar inte sticka ut hakan såhär tidigt o hävda att värdet e lika sjukt som mina polare säger!

Oavsett så slutade första sessionen -2k o efter kvällspasset blev dagsresultatet +1650.

Nu ska jag se slutet på bayerns sjuka vändning mot man usch!!

Väl mött

Postad
första dagen på nya jobbet (sajten) avklarad! Vågar inte sticka ut hakan såhär tidigt o hävda att värdet e lika sjukt som mina polare säger!

Oavsett så slutade första sessionen -2k o efter kvällspasset blev dagsresultatet +1650.

Väl mött

acidbanana?

Postad
Det glädjer mig benny! Som jag har förstått det är du helgonförklarad av svs-folket, o kanske ännu fler? :-)

Haha, tackar för de vänliga orden :)

Väl mött

Starkt jobbat! :)

....

Är det du som nickar Flying_Donaut?

Postad
Starkt jobbat!

....

Är det du som nickar Flying_Donaut?

Tack! Och nej, jag kommer inte outa mitt nick som du vet! ;-)

hehhe lär ha möts på b2b iaf, glgllglg svs går f.ö inte spela bra på. Känns som playmoney och man blir helt vild

hehe det stämmer.. jag får väl passa på att tacka för min nya tv som du i princip har betalat helt själv! :lol:

Postad

hehe det stämmer.. jag får väl passa på att tacka för min nya tv som du i princip har betalat helt själv! :lol:

MEN SATANS HELVETE, måste kolla min db nu.....:cry:

edit: är fan inte ner spec mkt mot någon? Typ bara musen och BigBoss9 som är upp mer än 5k SEK på mig enligt min db :S (Rintie också men de ett bra tag sen)

Postad

hehe.. skoja bara! är upp mot dig men inte såpass att det täcker nån ny fet led-tv. =) har du outat dig btw? är rätt säker på vem du är, o om det stämmer så ligger du back enligt db :oops: Iof inget supersample så det kanske handlar om varians, eller?=)

Postad
hehe.. skoja bara! är upp mot dig men inte såpass att det täcker nån ny fet led-tv. =) har du outat dig btw? är rätt säker på vem du är, o om det stämmer så ligger du back enligt db :oops: Iof inget supersample så det kanske handlar om varians, eller?=)

Ne jag är inte jätteoutad men jag gillar iaf ånga =)

hahah ja de är möjligt, nje för året är jag väl upp ca 10K € så vinner gör jag allt ;-)

Postad
Ne jag är inte jätteoutad men jag gillar iaf ånga =)

hahah ja de är möjligt, nje för året är jag väl upp ca 10K € så vinner gör jag allt

Okej där satt den. nu vet jag vem du är.. du är 10k upp och är förlorande enligt min db! du är FIRESTEEL!!! Jag visste det!!!:lol:

Postad
Ny som jag är på svenskaspel är jag nyfiken på vilka ni tkr håller hög klass på 5/10 och nivåerna runt omkring. är det nån eller några man bör passa sig för?

Nej det är 4 fiskar vid varje bord.

Postad

aj aj aj!

-7.5k inatt vilket känns otroligt tungt rent prestigemässigt! Resultatsmässigt känns det däremot okej, pengarna åkte antingen in som favorit eller under tilt!:lol:

Försöker att undvika whina av den anledningen att jag inte tror det för med sig något gott, därför ska jag istället knyta näven i fickan och se till att spela bra poker idag!

Postad
Försöker att undvika whina av den anledningen att jag inte tror det för med sig något gott, därför ska jag istället knyta näven i fickan och se till att spela bra poker idag!

Börjar du din dagbok med att ta (påsk)lov eller har du redan lagt ner dagboken?