Torsus Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 Jag kämpar med pokern vareviga dag Med idel förluster som oskriven lag Vad hjälper med potter som växer sig höga När utfallen gör att spelen känns tröga Och när man synat ner på felaktig grund Så känns det så jobbigt i just denna stund Liksom alla andra beslut som går fel Då känns det ej så kul detta spel Citera
Soni Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 Hoppas du inte skrivit den själv;-) GG! Citera
Torsus Postad 25 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2010 Hoppas du inte skrivit den själv;-) GG! Jag har skrivit den själv men den handlar inte om mig... Citera
Soni Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 Jag har skrivit den själv men den handlar inte om mig... In that case, bra dikt=) Vem är'en'om då? Citera
Torsus Postad 25 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2010 In that case, bra dikt=) Vem är'en'om då? Isuldur1! Nej, skämt åsido...det handlar om en kompis till mig som jag ej vill namnge(en känd person faktiskt) som har en tendens att spela lite för mycket... Satt bl a uppkopplad på BB när hans sambo skulle föda... Citera
tilta_mitt_liv Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 Isuldur1! Nej, skämt åsido...det handlar om en kompis till mig som jag ej vill namnge(en känd person faktiskt) som har en tendens att spela lite för mycket... Satt bl a uppkopplad på BB när hans sambo skulle föda...[/QUOTE] TUNG E HAN! Citera
Mr.Lajban Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 He, he. Poesi ser man inte ofta i pf . Bra inslag. Polarn som spelar när frugan är på bb har riktigt stora problem Citera
Soni Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 He, he. Poesi ser man inte ofta i pf . Bra inslag. Polarn som spelar när frugan är på bb har riktigt stora problem Sant, men hellre det än att titta på när kärleksverktygen expanderar och spricker från hål till hål:shock: Citera
talito Postad 27 Mars , 2010 Rapport Postad 27 Mars , 2010 En tiltad pokerspelares dikt var en rolig idé tappat halva rullen inatt fan va ja blir sné Jag hade precis börjat behärska 3bet och 4bet aight tills jag blev exploaterad och fick smaka på "5bets get it in" snuskigt jävla light Japp jag får tacka rbn som håller mig levande än apsdigfvbslökdsgoisjp siiiiiiick %()/!%/!# jävla fiskfan drog ut mig igen Ständig huvudvärk och massa drag som aldrig hittar hem viktigt komma ihåg: VARIANSEN ÄR DIN VÄN Citera
Iggan Postad 27 Mars , 2010 Rapport Postad 27 Mars , 2010 En tiltad pokerspelares dikt var en rolig idétappat halva rullen inatt fan va ja blir sné Jag hade precis börjat behärska 3bet och 4bet aight tills jag blev exploaterad och fick smaka på "5bets get it in" snuskigt jävla light Japp jag får tacka rbn som håller mig levande än apsdigfvbslökdsgoisjp siiiiiiick %()/!%/!# jävla fiskfan drog ut mig igen Ständig huvudvärk och massa drag som aldrig hittar hem viktigt komma ihåg: VARIANSEN ÄR DIN VÄN Citera
SimonX Postad 27 Mars , 2010 Rapport Postad 27 Mars , 2010 Nötar SNG's dag in och dag ut Förlusterna verkar aldrig ta slut Ställer med AA i ett tjut Fi drar runner-runner-triss, NJUT! All-in på all-in med en drömflopp Nervös att det kittlas ner till min snopp Fi drar ut igen, när tar detta stopp? Denna downswing är för mycket för min huvudknopp Blir tiltad och spelar som en kratta fördel att jag aldrig kommer behöva skatta Kortdöd och floppar som är matta sista utväg är att börja chatta Kan man verkligen förlora så här stor mängd? Är det natulrlig med en downswing i denna längd? skriver i chatten att fi borde bli hängd jaha då var man även därifrån avstängd! Citera
Recommended Posts