Gå till innehåll

BWIN - Problem dra pengar


Officialjc

Recommended Posts

Öppnade ett nytt konto på b-win, satte in 5000kronor, och därav tillkom en avgift på 100kr, totalt 5100kr.

 

Spelade på sajten, spelade bort pengarna, gillade inte riktigt siten så det gjorde inte så mycket :P nu till det underliga, jag var inne på mitt konto, pengarna var dragna, nu helt plötsligt har jag 3 veckor efter att jag spelade på siten, fått pengarna tillbaka, eller, enligt mitt konto utdrag är de nu inte ens dragna.

 

Blev fundersam, loggade in på siten, där stod det att mitt konto nu är spärrat, mailade supporten och frågade vad som hade hänt? Fick som svar;

 

"" Tak for din e-mail.

 

Din konto er blevet lukket af vores finansafdeling af sikkerhedsmæssige årsager.

 

For at kunne undersøge sagen nærmere skal vi bede dig indsende en farvekopi af for- og bagsiden af dit ID (pas eller kørekort) samt af kreditkort du har benyttet på kontoen.

 

Vi beder dig venligst sende os kopien via fax til: 0043 1585 604 418

 

Så snart vi har modtaget disse kopier, kan vi viderebehandle din sag.

 

Vi beklager besværet og vi ser frem til at høre fra dig.

 

Med venlig hilsen

 

bwin kundeservice.

 

bwin bekender sig til responsible gaming-politikken ""

 

 

 

Vad innebär detta egentligen, hur har de sjablat till det nu? Om ja skiter i detta, får jag behålla pengarna? De har varken hört av sig om några problem, jag uppdagade problemet och pengarna på kontot själv, dessutom fanns det och finns det tillräckligt med pengar, om valutan nu skulle ha ökat, dvs dollarna förändrats. Väldigt mystiskt tacksam för liknande situationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om du vill ha pengarna men inte har några betänkligheter med att de faktiskt inte är dina skulle jag skita i att kontakta dom. skulle dock inte spewa bort pengarna i första taget, kommer det kravbrev hem till dig gör du nog bäst i att snällt skicka tillbaka dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PRECIS! Det är det jag menar, 1. de har inte kontaktat mig, bara låst mitt konto 2. mina pengar e tillbaka på mitt bankkonto. 3. jag kontaktar dem 4. de vill att jag scannar leg, bankkort, sedan faxar till dem för att ens kunna utreda...

 

Som sagt, de verkar inte sakna pengarna...:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...