sexyterran Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 när jag öppnar HM så öppnas programmet inte på min skärm utan utanför skärmen. Samma hände med PT3 för mej på min gamla dator men då brukade jag bara högerklicka i aktivitetsfältet och välja "maximera" så fick jag helt enkelt klara mej med att alltid ha programmet i fullt fönster. nu har jag windows7 och det går inte att högerklicka i aktivitetsfältet och välja att maximera (det var ändå bara en temporär lösning helst vill jag ju kunna välja storlek på fönstret). någon som vet hur jag ska göra för att programmet inte ska öppnas utanför skärmen? Citera
diazo Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 tv eller så inkopplat till datorn? brukar ha lite skit som ploppar upp på tvn som oftast är avstängd. edit: om du håller musen över iconen på startmeny grejen så får du upp rutan med bilden av programmet, högerklickar du där kan du ta flytta, maximera osv. Citera
heltok Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 högerklicka, flytta och använd piltangenterna funkade bra för ongame. i win7 vet jag inte, inte haft problem med det än... Citera
Steel Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 Om högerklicka, dra och flytta inte funkar kan du testa att gå in i kontrollpanelen, bildskärmsinställningar och flytta runt den sekundära skärmen tills du hittar programmet. Citera
okocha Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 högerklicka, flytta och använd piltangenterna funkade bra för ongame. i win7 vet jag inte, inte haft problem med det än... funkar bra i win7 Citera
sexyterran Postad 17 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2010 ty, funkade att högerklicka på miniatyren. fullskärm lär vara det bästa man kan få.. någon som har koll på hur man tar bort "sidorna" i aktivitetsfältet så man inte behöver trycka på pilarna för att hitta det bordet man fått action på (bumhunting)? Citera
Recommended Posts