Gå till innehåll

Power Poker


nutshellcracker

Recommended Posts

Jag satte in 300, spelade lite, satte in 300 till. Blir då nekad action. Kollar mailen, de vill man skall skicka in fotostatkopia på halva livet.

 

Skiter i det tänker jag, vad i helvete är det för byråkrati. Withdrawe....och, väljer samma kort, VISA. Då skall man ha nåt jävla konto i Moneyteller, moneybooker, honeyhooker, vad fan det nu var.

 

Vad i helvete?! Man trode ju att poker.se promotade bra sajer att spela på. Jo tjena. Jag menar....vil de veta skostorleken med? Tacka vet jag FTP och Stars. Inga jävla pajas Power Poker idiotier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Tycker procedure och processen verkar seg bara.

 

Har spelat på åtminstone 15 sajter, men detta tog priset.

 

Eller så är det bara att hela pokervärlden fått kalla fötter efter besluten som tagits på senare tdi kring insättningar Online.

 

Hmm, kanske dags att väcka liv i de gamla Fulltilt oh Stars kontona...jag menar vill man spela sätter man in stålar och förväntar sig få spela direkt, inte nå jävla 24h process...

 

Eler, kanske just därför jag gillar live kom jag just på. Man dundrar in, har tur om CC släpper in en nykter, så man tar ett par järn, köper in på 50/50, och suger av dilba...på ett par lax.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är vad idioterna kräver...och detta anser Poker.se vara en bra samarbetspartner? Hahahahaha, OMFG! Men, stålarna slickar ju nåns punkulor...

 

Required information: The front and back of the payment card used to deposit on PowerPoker (for security purposes you may obscure the middle 8 digits and 3-digit CVV code as applicable).A recent utility bill in your name, showing your name and mailing address as registered on your PowerPoker account (for purposes of privacy you may obscure account numbers, balances, etc)A government-issued photo ID (passport, Driver's License)

 

Jo man tackar....soms agt, skostorlek, färg på kallingarna etc etc.

 

Vad är det för jävla idioti!?!!? Poker.se har sålt sig som en hora förr, det vet jag, men att orka detta? Jaja, de skall få sina jäval dokument, sen kan de dra åt helvete. Hoppas poker.se får helvetes bra betalt. Cobras gör intåg...anlita?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sura är ju att det går sätta in med VISA, men det går inte ta ut. Man vill ju gärna ha den möjligheten så att säga ;)

 

Menar du?! Den dagen nån förklarar faran i at deposita och ta ut till samma kort så skall jag lyssna.

 

Jag tror att argumenten stavas RÄNTA.

 

Innan jag hört nåt annat kalar jag det bullshit.

 

För mig är det en gåta hur poker.se kan hora ut sig så in i helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att poker.se är ett stort skämt vad gäller att promota kassa sidor är väl ingen hemlighet. Jag vill dock påpeka att det du råkat ut för på powerpoker knappast är något unikt. Jag har spelat på 10+ olika siter och den proceduren har jag fått göra på minst 6 som jag är 100% säker på. Jag tycker det är skitbra att siterna kräver dessa dokument, men jag tycker dem borde begära det i samband med första insättningen.

 

Du fattar väl själv varför dem vill ha dessa dokument hoppas jag?

 

edit: Att det skulle ha med ränta att göra kan du glömma. Orka bry sig om räntan på $300

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror inte på ränta utan att visa, mastercard och dom andra tar ut skyhöga avgifter av onlineföretag. Ja skyhöga av vanliga företag också men online ligger generellt ännu högre pga större risk för bedrägerier.

 

Spel och porrföretag anses dessutom vara mer bedrägeriutsatta än 'vanliga' branscher och har högre avgifter. För 'vanliga' onlinebutiker i icke riskbranscher är det inget ovanligt med över 3% i avgifter på varje transaktion. Har också sett avtal för nystartade verksamheter på ända upp till 7%. Dessutom är det ofta 'straffavgifter' när en transaktion av något skäl misslyckas, eller ännu värre ifrågasätts av kortinnehavaren. Alltså är det alltid billigare för ett företag att göra transaktioner genom vad som helst som inte är de vanliga kortföretagen. Dock tycker ju kunderna att det är enklare att sätta in med visa etc så då måste de ju ta insättningar den vägen.

 

Gäller på både insättningar och uttag men givetvis sväljer bolagen det lättare när du sätter in.

 

Sen är det förstås så att om man gör det krångligt att ta ut så är det färre som gör det vilket givetvis är en större faktor ju mer oseriöst företaget är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag personligen ser hellre att spelföretagen tar en liten avgift när man sätt in och man har möjligheten att ta ut pengarna till samma kort. Är det smidigt och det flyter på så blir man mer positivt inställd till sidan och stannar där.

 

Jag hade hade spelat på powerpoker ifall de hade haft uttagsmöjligheten till Visa, men nu har de inte det, så då får någon annan sida mina pengar iställt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är vad idioterna kräver...och detta anser Poker.se vara en bra samarbetspartner? Hahahahaha, OMFG! Men, stålarna slickar ju nåns punkulor...

 

Required information: The front and back of the payment card used to deposit on PowerPoker (for security purposes you may obscure the middle 8 digits and 3-digit CVV code as applicable).A recent utility bill in your name, showing your name and mailing address as registered on your PowerPoker account (for purposes of privacy you may obscure account numbers, balances, etc)A government-issued photo ID (passport, Driver's License)

 

Jo man tackar....soms agt, skostorlek, färg på kallingarna etc etc.

 

Vad är det för jävla idioti!?!!? Poker.se har sålt sig som en hora förr, det vet jag, men att orka detta? Jaja, de skall få sina jäval dokument, sen kan de dra åt helvete. Hoppas poker.se får helvetes bra betalt. Cobras gör intåg...anlita?

 

Funny shiet:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...