Gå till innehåll

Är det här samma spelare?


firro85

Recommended Posts

Hej forumet!

 

Jag har nu spelat några månader på svs, i min databas har jag inte över 2000 händer på någon, utan de här två spelarna, r0yalty och m4gic, som alltid kommer och går samtidigt, spelar fullring. (har 5500 resp 5100 på dem)

 

De köper alltid in med 50bb, går alltid när de kommit över 100bb.

Båda kör 5bord. De spelar lika preflopp och postflopp. Skickar med lite statestik på dem, kan någon med lite kunskaper bekräfta att det är samma spelare?

 

Det känns inte så kul att spela mot fuskare, då de nästan alltid sitta på samma bord också, ska man kontakta supporten?

 

caDOMJkPd.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr bryr sig inte SvS så särskilt mycket om sådant fusk. Jag anmälde två uppenbara fuskare som ständigt satt i samma 5-manna Sit & Go. Det dröjde flera dagar innan SvS till sist stängde av dem. Och trots att det var så uppenbart att hela deras idé var att fuska, och man kunde se hur de chipdumpade och la sig mot varandra blev de bara tillfälligt avstängda. Tre månader - sen hälsades personer med denna inställning till spelet välkomna igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har

 

m4gic på

 

8.088 händer 13.7/4.4 +18.64 bb/100

 

r0yalty på

 

12.776 händer 14.8/4.6 +15.47 bb/100

 

Fattar inte hur du kan ha r0yalty på 5.000 händer med honom som förlorande. Du måste ha prickat hans downswings väldigt exakt.

 

Tvivlar inte en sekund på att det är samma spelare. Övrig statistik liknar den du har. Finns inte en enda stor pott mellan dom.

 

Har också fler händer mot dessa nick än mot någon annan. Har bara tre till med över 5.000 händer.

 

Kan tilläggas att han lägger allt utom garanterad bästa hand mot alla vinnande regs om han får en reraise postflop och oftast preflop också. Har aldrig hittat eller observerat en enda bluff. Slutade dock syna efter ett tag ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker du ska det.

 

Done.

 

Tyvärr bryr sig inte SvS så särskilt mycket om sådant fusk. Jag anmälde två uppenbara fuskare som ständigt satt i samma 5-manna Sit & Go. Det dröjde flera dagar innan SvS till sist stängde av dem. Och trots att det var så uppenbart att hela deras idé var att fuska, och man kunde se hur de chipdumpade och la sig mot varandra blev de bara tillfälligt avstängda. Tre månader - sen hälsades personer med denna inställning till spelet välkomna igen.

 

Låter som säkerheten hos svsp är ett skämt om det stämmer?! :shock: Jag kanske borde ringa också..

 

Jag har

 

m4gic på

 

8.088 händer 13.7/4.4 +18.64 bb/100

 

r0yalty på

 

12.776 händer 14.8/4.6 +15.47 bb/100

 

Fattar inte hur du kan ha r0yalty på 5.000 händer med honom som förlorande. Du måste ha prickat hans downswings väldigt exakt.

 

Tvivlar inte en sekund på att det är samma spelare. Övrig statistik liknar den du har. Finns inte en enda stor pott mellan dom.

 

Har också fler händer mot dessa nick än mot någon annan. Har bara tre till med över 5.000 händer.

 

Kan tilläggas att han lägger allt utom garanterad bästa hand mot alla vinnande regs om han får en reraise postflop och oftast preflop också. Har aldrig hittat eller observerat en enda bluff. Slutade dock syna efter ett tag ...

 

Okajj, då måste det vara samma kille bakom båda nicken, hoppas svsp inser det.

 

Han har skjutit sig själv i foten väldigt många gånger mot synstationer på de 5000 händerna. :-)

 

Skicka in en anmälan du också om du orkar, kanske supporten gör något?

 

ser jävligt misstänksamt ut

 

Ja verkligen. Usch

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...