Gå till innehåll

Pokerklienter


Officialjc

Recommended Posts

Skapade ett konto på william hill för att spela poker - jätte enkelt att registrera sig, allt gick bra att göra en insättning osv, sen loggar jag in på pokerklienten och där tar det stop! Snackar med livechatten som är snabba att hjälpa till, men tyvärr verkar de inte kunna göra så mycket.

 

Det står att mitt username eller password är incorrect - livechat agenten säkerställer att allt står rätt till.

Men felmeddelandet forsätter poppa up..

 

Ominstallerade mjukvaran 10 ggr ca - sedan fick jag skicka en printscreen till företagets kontor - nu är jag bara irriterad - gått flera timmar och hade planerat en trevlig pokerkväll på siten - dum som jag är överförde jag rätt mycket pengar.

 

Någon annan som haft liknande irriterande problem? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det trodde jag också, det konstiga är att jag kan logga in på websiten med mina korrekta uppgifter, men inte pokerklienten?

 

Frågade dem i livechatten nu om det ni tipsade mig om att reseta lösenordet, men de menade på att det är onödigt eftersom jag kan logga in på siten beror detta på ett annat fel!? :cry:

 

Alltid ett dåligt omen när sådant händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...