Gå till innehåll

PLO 200 HU bla+ bruten arm så W/E


Frill

Recommended Posts

jaja, plo100/200 HU men lite 6max och jävligt mycke 6? Uppsala is da place to be och har bokat en enkel till NZ i Aug, känns som livet kunde varit sämre, will see what happens......

 

EDIT: Bröt som sagt armen i en amrbrytnign på annandag sådär på 4dagsfyllan!

EDIT: Bröt den ca 2-3cm över armbågsleden så jag bryter den över hans arm själv så ni inte tror jag är nån klenis:), för strak helt enkelt!

EDIT 15? Finnspics som kommer direkt efter brottet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara som ett första, har varit i sthlm 2-3 senaste helgerna men börjar dampa på hela skiten, pallar inte med skiten att stå i kö och springa från st'älle till ställe så söker en livkamrat som pallar sitta i ett par h och ta ett par bärs och sen visa att "white men can dance"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WTF! Tanken var att gå upp vid 9 och grinda lite innan jag ska ner på stan för lunch/öl etc men obv vaknade man nu! :-( Aja, känner att denna DB kommer börja med lite dåliga updates då jag tror det blir en helhelg med alkohol, we'll see!!

btw gårdagen började dock helt ok med runt 1k så hoppas Mars fortsätter rulla på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...