StKas Postad 2 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2010 Spelar själv inte texas men spelar du omaha är 5% alldeles för mycket. Bra text om risk/br skrivet Björn isberg kommer här: http://www.gamblersvardag.se/risk-management-i-poker#more-294 Tack! Riktigt intressant och något att kanske ta lärdom av. Hoppas nu bara man kan undvika tilt i framtiden...jag kan själv känna att jag är på gränsen till om jag egentligen borde spela om pengar. Säg att jag förlorar två inköp....väldigt många gånger har jag då gått upp två nivåer för att vinna tillbaka pengarna. Oftast har jag konstigt nog lyckats med det också och de gånger jag misslyckats så har det iaf mestadels slutat där. Vad göra? Kall dusch, en öl? Citera
oake12 Postad 2 Mars , 2010 Rapport Postad 2 Mars , 2010 ja Är det inte som att tycka om sitt jobb väldigt mycket? Citera
swahnroger Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 det är bättre att alltid sitta djupt om man är hyfsat kompetent This. Citera
Recommended Posts