Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Skönt med rakeback. Hade visst gått mer + än vad jag trodde. Rullen ligger på 1100$ nu och har cashat ut endel också. Blir nl30 for real nu.

Fick hem idag att det ser inte bra ut i mitt hjärta så ska till sjukhuset snart och börja planera med kirurgen för att byta min klaff. Fuck säger jag. Vilken dödsångest man får även om det typ finns 1% att man dör av det. Kommer inte njuta av det när dom sågar upp hela bröstkorgen och man inte kan jobba på 3-4 månader, och kanske få lite minnesförlust i början osv. Låter inget skoj men sedan måste man göra det för att få leva ett bra liv så. Det kommer något bra av allt dåligt :)

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Skönt med rakeback. Hade visst gått mer + än vad jag trodde. Rullen ligger på 1100$ nu och har cashat ut endel också. Blir nl30 for real nu.

Fick hem idag att det ser inte bra ut i mitt hjärta så ska till sjukhuset snart och börja planera med kirurgen för att byta min klaff. Fuck säger jag. Vilken dödsångest man får även om det typ finns 1% att man dör av det. Kommer inte njuta av det när dom sågar upp hela bröstkorgen och man inte kan jobba på 3-4 månader, och kanske få lite minnesförlust i början osv. Låter inget skoj men sedan måste man göra det för att få leva ett bra liv så. Det kommer något bra av allt dåligt :)

wtf! hoppas allt går bra!

Postad

omfg. Det låter ju uppenbarligen ganska allvarligt. Aja, det går nog fint ska du se.

Postad

Var ju beredd på det lite för det har dom sagt men man blir lite rädd ändå även om det inte är någon fara typ. Mest rädd för att det kommer göra så sjukt ont efter operationen. Menmen, smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.

Postad
Var ju beredd på det lite för det har dom sagt men man blir lite rädd ändå även om det inte är någon fara typ. Mest rädd för att det kommer göra så sjukt ont efter operationen. Menmen, smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.

Skön inställning! Allt blir bra ska du se. Klart läskigt. Önskar dig all lycka med detta!

Postad

Får alltid så sugit satans kortsnitt i forumturrar. Inte en enda hand att röra mig med, så när jag väl försöker mig på ett move så blir jag poppad dirr.:mrgreen: Vet fan ingenting att vara arg över men fan att det ska vara så varenda gång.! När jag har typ 5-6 bb kvar så får jag 44, överlägset bästa handen i hela turneringen. Då går jag allin bara för att en ska syna med 66. Jag var doomed från första början. Varför är jag så jinxad i forumturrar? Som negreanu i HSP. Jaja

Postad

Kass dag, 3 inköp ner på nl30 idag. menmen :) +/0 för månaden typ. Fick KK och AA knäckta av idioter som synade 4 bet med 44 och träffade set på sköna brädor för mig, vad jag trodde iallfall. Spelat bra men korten har inte varit på min sida idag :) Så är det ibland!

Postad

Månaden började bra iallafall. Fick in nästan 2k händer idag och plusade 800 nånting. Lite spel jag är missnöjd med och en KK mot AA som kostade 150bb gjorde att jag det inte blev riktigt så bra som det kunnat bli.

Men det är alltid mindre skönt att vinna än vad det är surt att förlora, så får väll fokusera på att njuta av plusdagen istället för att klaga...

Postad
haha, så bustar du klockan 10, illa som fan då :D

Nä fan då kör vi cashgamegrind hela natten. Det är grindstuga hos mig förresten, har nog ett par platser till för den som vill på söndag.

Postad
Nä fan då kör vi cashgamegrind hela natten. Det är grindstuga hos mig förresten, har nog ett par platser till för den som vill på söndag.

önskar jag bodde i skåne nu igen alltså :D

Postad
bestofblocket.se ;) Bästa är han som fotade sitt bord naken så man såg han i speglen

jag har tipsat dom om min bild, den annonsen jag snackar om lades in på blocket igår :)

• Skapa nytt...