Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Med tanke på att jag är pokerforums smartaste tjej tycker jag faktiskt att du ska lyssna på vad jag har att säga juh!

Nedrans skitunge.

kan inte hjälpa att jag kämpar med microstejks och har mindrevärdskomplex :rolleyes:

och du, ge fan i att lägga ketchup på mina pannkakor!

Postad
ikväll håller vi på fck :)

Fan vad sjukt , loggade på mitt bankkonto och jag har fått 4500 kronor insatt från ingenstans, på utdraget står det 3400362300 ,

Även om det ökade din totala summa med typ 7000% så borde du nog kolla upp det imo.

Postad

bögspel, 5 inköp back idag på ongame men sköna 8 inköp på nl50 på svs :D så BE på svs nu igen, får bli lite slask där nu och försöka bygga en svsrulle :) Alltid skönt ha lite där.

Postad
mitt hem spökar:S

stod skrivet att jag backat 25$ , men de visade sig att jag backade mycket mer.. någon annan som haft samma problem med sitt HEM?

Jag har alltid tyckt det är obehagligt hemma hos dig=)

Postad
mitt hem spökar:S

stod skrivet att jag backat 25$ , men de visade sig att jag backade mycket mer.. någon annan som haft samma problem med sitt HEM?

Så är det med allas hem. Ibland får man inte med alla händer. Irriterande som fan. Det är därför inget stämmer 100% där :)

Postad
Produktingenjör heter jag. Ingen vet riktigt vad jag gör, knappt jag själv...

Det verkar ju vara bra jobb. Varför gneta nl10? Ta ut en lön och kötta nl100 förfan! :D

Postad
Det verkar ju vara bra jobb. Varför gneta nl10? Ta ut en lön och kötta nl100 förfan! :D

Haha, varför det. E väl bättre och spela in degen och se om man e vinnande först.

Postad
By the way så spelar jag NL20, jävla förolämpning hehe

haha, sorry ;) Nej det jag. Samma gäller mig, hade kunnat lägga in 10k direkt och köra iallfall nl50-nl100 men vad gör det för nytta om man inte vinner på lägre nivåer. När man vinner nl20 går man upp lika bra så :)

• Skapa nytt...