schumme Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Nån som vill ha en utmaning under sommaren? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Tycker du är resultatinriktad. Han synar inte din reraise på turn speciellt många ggr med AJ på brädan med en åtta. Jag tycker du bör skjuta river. Han kan syna med en knekt eller ett hittat ess. Synar han rivern då, skulle inte tro det. Donkbet+syn är antingen FD eller träff. Därför jag inte gillar 8:an Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cappe Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 hur kan du inte skjuta river? speciellt om du skriver att han spelar 60% av händerna så gör det ju bara ännu kallare att checka den rivern:/ nit4life? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Kvälls rapporterar gärna när det går så här bra=) +837kr Spelade Ca: 2450 händer, har inget exakt antal eftersom jag inte får rätt på hem. Men alltså CA: 34.16BB/100 Whoop Whoop!!! Rullen stannar på 2927 spänn och självförtroendet stannar på topp=) Fan vad gött. Själv backade man igår! Hoppas det fortsätter sådär bra. Jag antar att du fortsatte spela även om du blev rätt deepstackad med kanske 300-400bb på borden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Synar han rivern då, skulle inte tro det. Donkbet+syn är antingen FD eller träff. Därför jag inte gillar 8:an I många fall ja, eftersom knekten spelar på hittat ess så även om han har A2, kan han nog hitta syn här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 8 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Dåligt spel enligt mig, du kan inte checka river där. Speciellt om han checkar, du har tptk och om han hittar 8an rivern så är det ju bara otur. Han synar ju ner JK osv också. Speciellt om han lirar 60% som du säger. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 är back en tusing och har det riktigt jobbigt nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 är back en tusing och har det riktigt jobbigt nu skit i det till imorron då... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 -850kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 200bb eller 100bb?? Jag är en sjuk nit så tycker inte det är helt fel att checka bakom. Svårt att säga utan stats osv men jag hade mycket väll kunnat göra ett liknande spel som sagt. Nu ska jag grinda några timmar. Känner mig sjukt trött så bli inte förvånad om jag återkommer med ett minus. Kör dock med 3 inköp stoploss men den hoppas jag slippa utnyttja idag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 -700kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 plus drygt 2 inköp på 200 händer. Lätt spelat som fan då jag plockade upp bra händer och träffade hyffsat. Kör en klassisk semi hit'n run då jag e för trött för o spela som sagt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Fyfan vad jag träffar dåligt atm. Intw konstigt man backar rätt ut!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Vad nickar du?? Sugen på att raila lite. Känner mig fortf. för trött för o spela... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 -600 Jobba!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 -290kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Haha älskar när folk jagar upp ett back. No offense:mrgreen: Lycka till verkligen:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 upp 300 idag. Slutar nu. Tappade en 450bb pott 3 vägs där jag slutade med tredje bästa handen med KK efter AI pre. 55 pushar AI efter 4bet och får syn av mig och en AA... Mot två megafiskar dessutom, skoj... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Tar en kort pause. -210kr atm. Där e så mycket fisk nu!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Tar en kort pause. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Så ja. En timmes power nap och en dusch så var man på det igen=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 BE!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 BE!!!!!!!!!!! Grattis .. nu jobbar du över det på plussidan ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 3 AA mot J3 T4 och QQ då vart man back 350 igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 back 400 och kan för min gud inte träffa en ända flopp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts