Gå till innehåll

50€ till 3444€ på 123 dagar.


L2Pinv

Recommended Posts

Yes, rubriken sa allt:

280 kronor (28 euro om dagen.)

123 dagar

3444 euro.

 

Detta är mitt mål som jag ska ha nått tills den 27 juni. Nivån i början är 0.02/0.04 @ ladbrokes, massa multitabling, och när rullen börjar växa går jag upp i nivå.

 

Jag har alltid spelat bort rullarna jag skaffat mig, genom att gå upp för högt och bomba, och jagat draken så att säga, men har nu sagt upp en realistiskt mål för mig själv, som jag ska hålla till vilket pris som helst.

 

Alla tips om hur man får ut det mesta av microlimit-grind är välkomna (inte för att det är direkt svårt, men allt kan ju bli bättre.)

 

GOGOGOGOGO!:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog precis igång 4 bord, kortdöd som vanligt. Har en enorm motgång just nu, och det vägrar släppa. träffar dåligt mot Tiltnissar som träffar allt med ytterst spekulativa händer. HEHE men men here we go.

Kom precis hem från morsans 40-årskalas, utan att ha druckit en droppe! Fantastiskt, nu blire grind grind!

 

ett inköp back direkt, blir push me Q-10 på en 9-10-5 bräda, och han synar med Q-9, och träffar 9an på turn....Life isnt fair. hujhuj

 

tog tillbaks inköpet med A-3 floppad triss och 2 till av samma snubbe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avsluta precis en 30 min session, plussa 20€ på 0.02/0.04, rätt skönt efter att jag blivit brutalt utdragen 4 gånger och torskat den summan tidigare idag.

 

Första handen jag torska hade jag K-K på knappen likaså, alla limpar fram till mig, jag slår om som ett brutalt fyllemongo med ett baseballträ och en snubbe pushar. bräda ungefär 3-7-10 rainbow, helt säkert kändes det då, men turn visa ytterligare en 10a, och river blankt. han drog med K-10 givetvis.

 

Andra var ba oturliga sjuka setups, med Q-Q vs K-K, torsk

Och floppat set med 4-4, torsk mot 9-9..

 

 

Men nu gick det bättre. Lira HU på microlimit mot en riktig tomte, och tog 3 inköp av honom innan han satt ut, och på dem övriga borden tog jag 2 till.

 

Känns bra att det har vänt lite nu efter en tid med jävligt oturliga utdragningar. Får hoppas vinden har vänt.

 

Lira en 1000€ GTD 6-seat aswell, och sluta på en mindre hedrande 42:a plats av ett par hundra. Var tvungen att pusha me 4-4 tillslut, och fick syn av A-J, och givetvis kom J direkt på flop och peka finger åt mig. Sånt är livet.

 

Nya tag imorn, mitt mål ska inte alls vara så svårt att nå, lite momentum krävs ju såklart.:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit dåligt med updates, men jag har lirat en hel del..

Sen jag började på riktigt förra söndagen har 15€ (ja, 15€) blivit 200€. idag slog dock motriggen till, när jag torska några riktigt störande händer, men vad förväntar man sig? kan inte springa på alltför bra hela tiden.

Började dagen typ 09.00 imorse och förlora direkt 6 inköp på NL10, men tog tillbaks nästan allt när jag drog igång 4 bord och lira tajt som aldrig förr. BR: 150€ nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...