Gå till innehåll

Onlineturneringar


Tiago

Recommended Posts

Typ alla sidor. På t ex PokerStars och Fulltilt går det många. I många av dem är det väldigt många deltagare typ flera tusen. Tar lite tid...

 

Bäst är väl att surfa runt och kolla struktur o s v om man vet vad man gillar. Typ blinds ökar i viss takt. Ante kommer in vid o s v.

 

Tack för svaret, dock det jag försökte slippa då jag har så dålig koll och inte har alla pokersidor nerladdade. Försökte spara lite tid men kan uttrycka mig lite smidigare.

 

Blindssturktur ska inte vara turbo alltså inte 5 mins och snabbare utan hålla sig kring 10 min och uppåt. Ante är alltid roligt då det går lite fortare mot slutet.

 

Startstacken ska vara minst 1500 och då ska blindsen vara runt 15-25.

 

Vet att det kan vara flera tusen med på stars, men tänkte ifall det är några som har bra värde, inte en turnering som kostar 22 och så är det mongo många med så man får sitta i 10 timmar.

 

Hoppas det gav ett lite tydligare svar. Vet att entraction kör en 10€ rebuy kl 2020 varje kväll(tror jag) som har ett 8k grd och brukar ge 2k till vinnaren. Den brukar vara spel värd och tänkte ifall någon mer sida har sådan. För är tråkigt att bara spela en turneringen åt gången.

 

tacksam för mer svar

 

/Tiago

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...