Pfoskariot Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Fick denna idén nyss då jag bustat rullen för 276234872346e gången. Det finns en sån där spelgräns på SvS, varför finns det inte då en BRM gräns? Alltså ha en gräns där man sätter BR gränser. Spelar man NL10 måste man alltså ha 300 dollar (30 inköp). Vill man gå upp tiull NL20 måste man ha 600 dollar. Vill man upp till NL50 måste man ha 1500 dollar etc. Det borde locka kunder? Bara en idé. Citera
Joeduck Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Går att ordna med t.ex autohotkey. Säkert någon som är villig att göra en åt dig, ifall du betalar. Tror att det skulle bli mindre spelare på sikt ifall såna funktioner införs på Svs, så jag ser gärna att de fattas. En annan funktion som jag gärna inte ser som standard är att man ser antalet BB istället för $ i klienten. Har svårt att se att man lockar nya kunder med fler restriktioner. Citera
Pfoskariot Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2010 herregud jag betalar gärna! PM! Citera
Qhunden Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Hoppas för allt i världen att svs inte inför något sådant. Visst, lite bra för mig men oändligt mkt bättre för fisken. (för dig?) Citera
Recommended Posts