Candolim Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 JAg vill ha en film när QoS chipshånglar på bordet, jag pröjsar bra! Citera
Avsaknad Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Jag fixar det till nästa Pokerforum.nu LIVE Candolim Avsnitt: 1. QoS chipshånglar en obscent stor hög med marker 2. QoS äter Buffé 3. QoS äter buffé och chipshånglar Fråga bara, är det bara jag som endast har sett QoS antingen sitta framför en dator eller äta mat? rykten går ju om att han ska spela poker också men det vet jag inget om. Får du tid för sånt QoS? Citera
dlinder Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Jag skulle ju inte banga på en sån film (icke Hollywood-varianten, hehe) av tex Ector eller Gdaily... Citera
busen Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Varning för OFF - TOPIC!!! Fan jag trodde att vi snackade Hollywood och Scarlet Johansson Hon är så fin! Såg lost in transation igår..phew! Citera
QoS Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Delar av lite OT snack från SnG-film tråden, så att vi inte får moderatorerna på oss. Föredrar faktiskt mat, poker och dator om det går. Så sent som förra helgen hade vi Grill Cupen (bra mat hos Nusseman ), en liten turnering med moderatorerna där jag lyckades åka ut första handen i 4 grytor! Det mina vänner är SKILLS! - QoS Citera
dlinder Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Haha vafan... mitt inlägg var faktiskt menat mer mot instruktionsvideovarianten Men varför inte. Citera
Henkeman Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 QoS: Överdriv inte, jag är 100% säker på att du åkte ut på andra handen i den ena grytan! Citera
Recommended Posts