madken1 Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 haha ruskig levling tyty Ja det ska mkt till om jag lyckas vinna mot dig, åker på 48timmars kryssning i helgen! men men nää, bra ju när du typ sprang BE förra månaden =) fan vad kul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 skönt att du är tillbaka! =) snyggt! jobba på bara nää, bra ju när du typ sprang BE förra månaden =) fan vad kul =) jo det är sant andra månaden med 200bb så det går framåt iaf! hade som mål 10-12K denna månad men men, några dagar kvar A fyfan, ska bli ruskigt! vi är 5 timmar i RIGA, polarna vill såklart på stripklubb, men där var jag när vi hade studentkryssning, inge modeller precis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 strippklubb = omoget imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 strippklubb = omoget imo ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 amen ärligt vad ska du göra på en strippklubb? kolla på nakna tjejer som dansar? va fan har du internet till? inte för att läsa DNs debatt sidor precis jag ser iaf inte nått nöje med att gå på strippklubb men det kanske är jag som är bög??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 amen ärligt vad ska du göra på en strippklubb? kolla på nakna tjejer som dansar? va fan har du internet till? inte för att läsa DNs debatt sidor precis jag ser iaf inte nått nöje med att gå på strippklubb men det kanske är jag som är bög??? Vem fan vill inte gå på stripklubb om brudarna är snygga ? +1 Hittade 500kr plus på 500 händer nu, blir kanske mer lir senare men först brynäs vinst mot djurgårn Bara o vika denna handen? eller kan man välja en annan linje ? Fi spelar 40/15/6 på 130 händer ***** Hand History for Game 1272518138 ***** (Boss) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, March 24, 04:22:40 ET 2010 Table Britta Turbo 28 (Real Money) Seat 2 is the button Seat 1: Slafen ( $421.02 USD ) Seat 2: rabatt ( $744.90 USD ) Seat 3: Testing777 ( $667.51 USD ) Seat 4: Toffe81 ( $222.93 USD ) Seat 5: zoro4 ( $302.46 USD ) Toffe81 posts big blind [$2.00 USD]. Testing777 posts small blind [$1.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to rabatt [ Kc As ] zoro4 raises [$6.00 USD] Slafen folds rabatt raises [$21.00 USD] Testing777 folds Toffe81 folds zoro4 calls [$15.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Qs, 9s, Kh ] zoro4 bets [$22.00 USD] rabatt raises [$62.00 USD] zoro4 raises [$259.46 USD] rabatt folds zoro4 wins $219.46 USD zoro4 wins $164.78 USD from main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 tycker den är ganska standard, folden är bra det ändå du slår är ju egentligen ett jätteöverspelat färgdrag imo. Jag hade nog alltid tagit samma linje iaf, raisar du inte donken kommer du vara ganska vilsen i handen Viktig match nu!!! to bad you are going dowwwwwwwn Edit; kvastfan, vet du vad det finns för likhet mellan en bajare och en 6åring? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 amen ärligt vad ska du göra på en strippklubb? kolla på nakna tjejer som dansar? Kan någon banna denna? Ett jävla sätt att ge sig på hela strippkulturen på de viset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 tycker den är ganska standard, folden är bra det ändå du slår är ju egentligen ett jätteöverspelat färgdrag imo. Jag hade nog alltid tagit samma linje iaf, raisar du inte donken kommer du vara ganska vilsen i handen Viktig match nu!!! to bad you are going dowwwwwwwn Edit; kvastfan, vet du vad det finns för likhet mellan en bajare och en 6åring? håller med dig till fullo öööööh, årets levling? eller menar du att båda tycker om att röka på ? Kan någon banna denna? Ett jävla sätt att ge sig på hela strippkulturen på de viset hahaha klockrent!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 öööööh, årets levling? eller menar du att båda tycker om att röka på ? Bara i gävle 6 åringar röker på... Likheten är att ni ska båda börja ettan nästa år!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 Har precis vart o hälsat på farsan och kikat på Djurgården - Brynäs, matchen var så sjukt jävla bra, högt tempo många tacklingar och ett Brynäs som stod upp bra emot DIF, Brynäs var minst värda ett X i matchen för så bra spelade dom! Eddie Läck var riktigt bra i kassen och Våran 4e lina med Rödin,Silverberg,Järnkrok var matchens underhållning, snubbarna är födda 91 och spelar som dom vart etablerade Elitseriespelare i x antal år, dom snurrade upp Djurgårdens försvar gång på gång. Ett extra plus till Grönholm också! Tyvärr räcker inte vi till idag, vi har inte tyngden och framför allt inte en första kedja som producerar! Det tar emot i hjärtat att säga nå gott om Djurgården, men som dom spelar just nu och har gjort under hela säsongen tror jag dom tar guld! vilka ska kunna hota dom ? Hv71, Linköping, Frölunda? nej jag tror inte det, det är "bara" Djurgården som övertygat i detta slutspel. Hv71 spelar inte alls bra men leder med 3-1, Linköping som var storfavoriter med sina Tjecker att slå ut Frölunda håller på att åka ut och Frörlunda ska inte kunna hota DIF, visst dom har kanske det namnkunnigaste och bästa laget på papperet men dom spelar inte häller bra. Alla expertkommentatorer lyfta på ögonbrynen av förvåning när DIF valde brynäs som dom haft svårt mot i grundserien och har minus statistik emot, men som dom visste va dom gjorde, Djurgården visste att dom skulle kunna åka sönder Brynäs och jag tror dom valde Brynäs mkt pga att Markström inte levererat förr i stora matcher, ta JVM som ett exempel där han floppade totalt när canadensarna körde småfult mot markström och störde honom. Visst Markström har varit bra men inte så bra som han måste vara + nu är han skadad. Djurgården kmr avgöra detta på Fredag, 4-1 vinst mot Brynäs är riktigt bra gjort! undrar vem som trodde det innan matchserien? jag trodde brynäs kunde störa dif och ta 2-3 matcher men inte när Dixon,Dackell,Khanberg,Soumervori floppar! Tyvärr men Dif tar detta om inte Linköping och Hv71 börjar spela mkt bättre, tror dock det inte räcker endå! med Djurgårdens publik i Ryggen så tar dom hem detta... (nästan lika bra som bajenspublik) Bara i gävle 6 åringar röker på... Likheten är att ni ska båda börja ettan nästa år!!!!!!!!!!!!!!! Den var ju inte ens bra!!!!!!!!!!!!!!! :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 mimersbrunn? En jävla bra uppsats hursom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 mimersbrunn? En jävla bra uppsats hursom ! haha du är alltid lika snäll du! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 raisefolda AK där känns inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 kolla pm semiklonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 haha du är alltid lika snäll du! <3 ne men seriöst blev faktiskt rörd av vad du skrev edit; redan gjort kimz, addat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 AK handen känns jättekallisshh o lika dåligt känns deo inte ha koll på fjärdelinens ålder bara calle som är 91a raisefolda AK där känns inte bra. Hur kan jag spela den på ett annat sett ? hur hade ni spelat den ? Haha ludde, my bad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 24 Mars , 2010 Rapport Share Postad 24 Mars , 2010 Hur kan jag spela den på ett annat sett ? hur hade ni spelat den ? Haha ludde, my bad jag synar. har jag nu höjt så går jag hela vägen med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 25 Mars , 2010 Rapport Share Postad 25 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 25 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2010 jag synar. har jag nu höjt så går jag hela vägen med den. okok ni kanske har rätt, men jag kände bara, vadfan slår jag ? känns som han kan ha allt på den floppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 25 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2010 ne men seriöst blev faktiskt rörd av vad du skrev edit; redan gjort kimz, addat nu börjar bli tokig av allt djurgårds snack. Tillbaka till verkligheten igen för bajen är ju endå nyblivna guldmedaljörer. Dagensklipp, Enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 25 Mars , 2010 Rapport Share Postad 25 Mars , 2010 ne men seriöst blev faktiskt rörd av vad du skrev edit; redan gjort kimz, addat nu kolla igen jag råka missa en bokstav tvivlar att florettagrebs är din mail iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fcktomte Postad 25 Mars , 2010 Rapport Share Postad 25 Mars , 2010 börjar bli tokig av allt djurgårds snack. Tillbaka till verkligheten igen för bajen är ju endå nyblivna guldmedaljörer. Dagensklipp, Enjoy riktigt tung! det var på tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 25 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2010 1.7k upp för dagen, sen händer denna hand! shit va jag spelade denna fel!!!!!!! ***** Hand History for Game 1272962658 ***** (Boss) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, March 25, 01:56:08 ET 2010 Table Britta Turbo 12 (Real Money) Seat 3 is the button Seat 1: rabatt ( $667.54 USD ) Seat 2: Dammpi ( $152.58 USD ) Seat 3: CamillaD ( $510.25 USD ) Seat 4: mawe_89 ( $303.15 USD ) Seat 5: slaktarn8 ( $348.04 USD ) mawe_89 posts small blind [$1.00 USD]. slaktarn8 posts big blind [$2.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to rabatt [ Qs As ] rabatt raises [$7.00 USD] Dammpi folds CamillaD raises [$12.00 USD] mawe_89 calls [$11.00 USD] slaktarn8 folds rabatt calls [$5.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Jh, 4h, Ts ] mawe_89 checks rabatt checks CamillaD bets [$19.00 USD] mawe_89 folds rabatt calls [$19.00 USD] ** Dealing Turn ** [ Kc ] rabatt bets [$40.00 USD] CamillaD raises [$80.00 USD] rabatt calls [$40.00 USD] ** Dealing River ** [ Jd ] rabatt checks CamillaD bets [$177.00 USD] rabatt raises [$556.54 USD] CamillaD calls [$222.25 USD] rabatt wins $157.29 USD rabatt shows [Qs, As ] CamillaD shows [Js, Kh ] CamillaD wins $1019.50 USD from main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts