Fudge Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 IMORGON tar vi SMGULD ses på studenternas Haha, skönt med alla bajare som börjat gilla bandy sista veckorna. Inte hört ett ord om det under säsongen, kan dock förstå er, kul ni får ngt att följa förutom Ängelholm borta! Citera
madken1 Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 Haha, skönt med alla bajare som börjat gilla bandy sista veckorna. Inte hört ett ord om det under säsongen, kan dock förstå er, kul ni får ngt att följa förutom Ängelholm borta! obv kul när det går bra för laget man håller kärt, spela roll vilken sport. Samt ger det en anledning till att supa sig redlös och kröka en söndag ,) Citera
Kimzors Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 sen när behövde man anledningar för att bli full? Citera
semiklonk Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 sen när behövde man anledningar för att bli full? +1 Citera
madken1 Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 +1 du vet att jag älskar dig nyströMMM SMGULD IMRGON! Citera
semiklonk Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 aww, love u 2 fredddde! men i skövde behöver vi inga anledningar till att supa, kommer du förhoppningsvis få lära dig om någon vecka Citera
Kvastfan Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2010 IMORGON tar vi SMGULD ses på studenternas hör av dig om du kmr till studenternas! SM GULD söndag aww, love u 2 fredddde! men i skövde behöver vi inga anledningar till att supa, kommer du förhoppningsvis få lära dig om någon vecka naaaw, gulligt lås in era fruar disco(bapupa)fjortis kmr till stan Citera
semiklonk Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 obv så har vi redan låst in grodlårs lillasyster Citera
Kvastfan Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2010 invasion uppsala! 15 bajare tar tåget till uppsala från Gävle vid halv 11, ölen står på kylning och snön yr utanför fönstret! inget väder kan stoppa oss idag! Idag ska guldet hem till Bajenland. Stor samling på uppsala torg kl 14.30, 10tusen bajare i Uppsala, det kommer bli en förjävla bra dag! JUST IDAG ÄR JAG STARK!. NU KÖR VI, Brynäs vinst - check Hammarby guld - ? Man united vinst idag ? Vinner bajen och man united idag blir detta bästa helgen på, jadu bra jävla länge TAGGA NU ALLA BAJARE Citera
Kimzors Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 jag kokar makaroner.....ska sätta på riven ost mums Citera
Kvastfan Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2010 sm Guld Sm Guld Sm Guld! Helt sinnesjukt tråkigt väder på studenternas idag, publik rekord (bara bajare) och sjukt jävla snöoväder, lyckades välja fel skor på morgonen så efter 55 minuter av matchen fick man uppsöka sjukvårdare, hade förfryst fötterna! wp sas, lyckades missa halva matchen, fick sitta inne med värmefiltar och massa kaffe och blev omhändertagen av några söta tjejer inte klagar jag, men men sket i fötterna och sprang ut på isen lagomt till slutsignalen! fyfan vilken underbar dag! Äntligen fick bajen vinna det där jävla guldet Har vart seg med pokern på senaste tiden, några dagars backande och så, ligger efter mkt i min o Discofjortis tävling om mest plus för månaden, är just nu 4.5k upp för månaden, var upp 8k som mest denna månaden, men men bara jobba edit, Riktigt dåligt av disco att dissa sm finalen pga snöovädret! Citera
semiklonk Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 haha man får väl gratulera då! Sjukt wp att frysa fötterna av dig och bli omhändtagen av massa bruds Edit; fjortis fru tillät väl honom inte Citera
madken1 Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 sm Guld Sm Guld Sm Guld! Helt sinnesjukt tråkigt väder på studenternas idag, publik rekord (bara bajare) och sjukt jävla snöoväder, lyckades välja fel skor på morgonen så efter 55 minuter av matchen fick man uppsöka sjukvårdare, hade förfryst fötterna! wp sas, lyckades missa halva matchen, fick sitta inne med värmefiltar och massa kaffe och blev omhändertagen av några söta tjejer inte klagar jag, men men sket i fötterna och sprang ut på isen lagomt till slutsignalen! fyfan vilken underbar dag! Äntligen fick bajen vinna det där jävla guldet Har vart seg med pokern på senaste tiden, några dagars backande och så, ligger efter mkt i min o Discofjortis tävling om mest plus för månaden, är just nu 4.5k upp för månaden, var upp 8k som mest denna månaden, men men bara jobba edit, Riktigt dåligt av disco att dissa sm finalen pga snöovädret! 39 graders feber, snöstorm, och en tjej som vägrade stå ute och frysa och vägrade låta mig fara finns inte mkt att göra. Trist att vädret skja vara så fucked up ;( MEN RAILEN FRÅN SOFFAN, och var nog längesen man skrek så mkt SMGULD 2010 haha man får väl gratulera då! Sjukt wp att frysa fötterna av dig och bli omhändtagen av massa bruds Edit; fjortis fru tillät väl honom inte ;((( söt toffelstämpel jag har ;( Citera
Orrarah Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 2010 blir ett bra år. Det finns bara en Sebastian Eguren! Citera
Kvastfan Postad 22 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2010 haha man får väl gratulera då! Sjukt wp att frysa fötterna av dig och bli omhändtagen av massa bruds Edit; fjortis fru tillät väl honom inte hahah väljer man tygskor får man skylla sig själv var typ 15 st till som satt där inne med mig tjejerna satt och masserade mina fötter mina händer, gav mig kaffe och ja det var allmänt trevligt Som vanligt det tyck upp dig fredde! Citera
FishFTW Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 hahah väljer man tygskor får man skylla sig själv var typ 15 st till som satt där inne med mig tjejerna satt och masserade mina fötter mina händer, gav mig kaffe och ja det var allmänt trevligt Som vanligt det tyck upp dig fredde! Det är illa när enda sättet att bli omhändertagen av fina flickor är att fejka förfrysning på en sm-final imo..... imo Citera
semiklonk Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 Det är illa när enda sättet att bli omhändertagen av fina flickor är att fejka förfrysning på en sm-final imo..... imo nit imo .. Citera
madken1 Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 hahah väljer man tygskor får man skylla sig själv var typ 15 st till som satt där inne med mig tjejerna satt och masserade mina fötter mina händer, gav mig kaffe och ja det var allmänt trevligt Som vanligt det tyck upp dig fredde! ni får mig att låta som världen jävla toffel, som följer minsta vink frugan säger ;( IT HURTS ;( Citera
FishFTW Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 ni får mig att låta som världen jävla toffel, som följer minsta vink frugan säger ;( IT HURTS ;( toffligt att bara ha en flickvän.. fast iofs. Du är ju rookie (: Citera
Kvastfan Postad 23 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2010 Det är illa när enda sättet att bli omhändertagen av fina flickor är att fejka förfrysning på en sm-final imo..... imo hahaha tack för den ni får mig att låta som världen jävla toffel, som följer minsta vink frugan säger ;( IT HURTS ;( varför tror du det ? du har fruga och du vinner pengar på poker! svårt liv... toffligt att bara ha en flickvän.. fast iofs. Du är ju rookie (: hahaha +1 Citera
Kvastfan Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2010 Fick in 2.5k händer idag ca 700kr plus, tyckte jag spelade helt okej under hela dagen, finns alltid nåt att jobba på! Inga direkt intressanta händer men kan bjuda på dagens största förlust/vinst hand... månads resultat +5.5 K förlust! ***** Hand History for Game 1272255120 ***** (Boss) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, March 23, 11:59:08 ET 2010 Table Britta 3 (Real Money) Seat 5 is the button Seat 1: rabatt ( $398.00 USD ) Seat 2: LinkanT ( $276.99 USD ) Seat 3: swe??? ( $1040.21 USD ) Seat 4: The-Joker ( $604.76 USD ) Seat 5: Jesper_82 ( $400.00 USD ) LinkanT posts big blind [$2.00 USD]. rabatt posts small blind [$1.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to rabatt [ Qh Kh ] swe??? raises [$8.00 USD] The-Joker folds Jesper_82 folds rabatt calls [$7.00 USD] LinkanT calls [$6.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Td, 5h, Jh ] rabatt checks LinkanT checks swe??? bets [$46.00 USD] rabatt raises [$132.00 USD] LinkanT folds swe??? raises [$952.00 USD] rabatt calls [$258.00 USD] swe??? wins $608.00 USD ** Dealing Turn ** [ Ks ] ** Dealing River ** [ 7d ] swe??? shows [Ad, Ac ] swe??? wins $789.00 USD from main pot vinst! ***** Hand History for Game 1272274333 ***** (Boss) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, March 24, 12:45:24 ET 2010 Table Britta 12 (Real Money) Seat 2 is the button Seat 1: Ktmraider ( $544.91 USD ) Seat 2: Lena69 ( $468.01 USD ) Seat 3: Hatebreed ( $396.00 USD ) Seat 4: tittistrom ( $700.53 USD ) Seat 5: rabatt ( $379.64 USD ) Hatebreed posts small blind [$1.00 USD]. tittistrom posts big blind [$2.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to rabatt [ Tc 8c ] rabatt raises [$7.00 USD] Ktmraider calls [$7.00 USD] Lena69 folds Hatebreed folds tittistrom folds ** Dealing Flop ** [ 3c, 6d, Qc ] rabatt bets [$14.00 USD] Ktmraider calls [$14.00 USD] ** Dealing Turn ** [ Jc ] rabatt bets [$36.00 USD] Ktmraider calls [$36.00 USD] ** Dealing River ** [ 8h ] rabatt checks Ktmraider bets [$87.75 USD] rabatt raises [$322.64 USD] Ktmraider calls [$234.89 USD] rabatt shows [Tc, 8c ] rabatt wins $747.28 USD from main pot Citera
madken1 Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Underbart kvastfan, 5,5k fina för månaden =) Fortsätt med vevet, kmr väl mest troligt bli seger för mig till norge på måndag mest troligt =D Citera
Kvastfan Postad 24 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2010 skönt att du är tillbaka! =) tacktack ses vid borden, snyggt! jobba på bara tyty, trevligt grindpass i veent igår Underbart kvastfan, 5,5k fina för månaden =) Fortsätt med vevet, kmr väl mest troligt bli seger för mig till norge på måndag mest troligt =D haha ruskig levling tyty Ja det ska mkt till om jag lyckas vinna mot dig, åker på 48timmars kryssning i helgen! men men Citera
Recommended Posts