Gå till innehåll

Kvastfan, svs micro & sportsbetting

Recommended Posts

Postad
IMORGON tar vi SMGULD

ses på studenternas

Haha, skönt med alla bajare som börjat gilla bandy sista veckorna. Inte hört ett ord om det under säsongen, kan dock förstå er, kul ni får ngt att följa förutom Ängelholm borta!

• Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Haha, skönt med alla bajare som börjat gilla bandy sista veckorna. Inte hört ett ord om det under säsongen, kan dock förstå er, kul ni får ngt att följa förutom Ängelholm borta!

obv kul när det går bra för laget man håller kärt, spela roll vilken sport.

Samt ger det en anledning till att supa sig redlös och kröka en söndag ,)

Postad
IMORGON tar vi SMGULD

ses på studenternas

hör av dig om du kmr till studenternas! SM GULD söndag :)

aww, love u 2 fredddde! men i skövde behöver vi inga anledningar till att supa, kommer du förhoppningsvis få lära dig om någon vecka :D

naaaw, gulligt :) lås in era fruar disco(bapupa)fjortis kmr till stan :D

Postad

invasion uppsala! 15 bajare tar tåget till uppsala från Gävle vid halv 11, ölen står på kylning och snön yr utanför fönstret! inget väder kan stoppa oss idag! Idag ska guldet hem till Bajenland. Stor samling på uppsala torg kl 14.30, 10tusen bajare i Uppsala, det kommer bli en förjävla bra dag! JUST IDAG ÄR JAG STARK!. NU KÖR VI,

Brynäs vinst - check

Hammarby guld - ?

Man united vinst idag ?

Vinner bajen och man united idag blir detta bästa helgen på, jadu bra jävla länge :)

TAGGA NU ALLA BAJARE :)

Postad

sm Guld Sm Guld Sm Guld!

Helt sinnesjukt tråkigt väder på studenternas idag, publik rekord (bara bajare) och sjukt jävla snöoväder, lyckades välja fel skor på morgonen så efter 55 minuter av matchen fick man uppsöka sjukvårdare, hade förfryst fötterna! wp sas, lyckades missa halva matchen, fick sitta inne med värmefiltar och massa kaffe och blev omhändertagen av några söta tjejer :) inte klagar jag, men men sket i fötterna och sprang ut på isen lagomt till slutsignalen! fyfan vilken underbar dag! Äntligen fick bajen vinna det där jävla guldet :)

Har vart seg med pokern på senaste tiden, några dagars backande och så, ligger efter mkt i min o Discofjortis tävling om mest plus för månaden, är just nu 4.5k upp för månaden, var upp 8k som mest denna månaden, men men bara jobba :)

edit, Riktigt dåligt av disco att dissa sm finalen pga snöovädret! :D

Postad
sm Guld Sm Guld Sm Guld!

Helt sinnesjukt tråkigt väder på studenternas idag, publik rekord (bara bajare) och sjukt jävla snöoväder, lyckades välja fel skor på morgonen så efter 55 minuter av matchen fick man uppsöka sjukvårdare, hade förfryst fötterna! wp sas, lyckades missa halva matchen, fick sitta inne med värmefiltar och massa kaffe och blev omhändertagen av några söta tjejer :) inte klagar jag, men men sket i fötterna och sprang ut på isen lagomt till slutsignalen! fyfan vilken underbar dag! Äntligen fick bajen vinna det där jävla guldet :)

Har vart seg med pokern på senaste tiden, några dagars backande och så, ligger efter mkt i min o Discofjortis tävling om mest plus för månaden, är just nu 4.5k upp för månaden, var upp 8k som mest denna månaden, men men bara jobba :)

edit, Riktigt dåligt av disco att dissa sm finalen pga snöovädret! :D

39 graders feber, snöstorm, och en tjej som vägrade stå ute och frysa och vägrade låta mig fara finns inte mkt att göra. Trist att vädret skja vara så fucked up ;( MEN RAILEN FRÅN SOFFAN, och var nog längesen man skrek så mkt

SMGULD 2010

haha man får väl gratulera då! Sjukt wp att frysa fötterna av dig och bli omhändtagen av massa bruds :D

Edit; fjortis fru tillät väl honom inte ;)

;((( söt toffelstämpel jag har ;(

Postad
haha man får väl gratulera då! Sjukt wp att frysa fötterna av dig och bli omhändtagen av massa bruds :D

Edit; fjortis fru tillät väl honom inte ;)

hahah :) väljer man tygskor får man skylla sig själv :) var typ 15 st till som satt där inne med mig :) tjejerna satt och masserade mina fötter mina händer, gav mig kaffe och ja det var allmänt trevligt :)

Som vanligt det :) tyck upp dig fredde!

Postad
hahah :) väljer man tygskor får man skylla sig själv :) var typ 15 st till som satt där inne med mig :) tjejerna satt och masserade mina fötter mina händer, gav mig kaffe och ja det var allmänt trevligt :)

Det är illa när enda sättet att bli omhändertagen av fina flickor är att fejka förfrysning på en sm-final imo..... imo

Postad

ni får mig att låta som världen jävla toffel, som följer minsta vink frugan säger ;(

IT HURTS ;(

Postad
Det är illa när enda sättet att bli omhändertagen av fina flickor är att fejka förfrysning på en sm-final imo..... imo

hahaha tack för den :)

ni får mig att låta som världen jävla toffel, som följer minsta vink frugan säger ;(

IT HURTS ;(

varför tror du det ? :D du har fruga och du vinner pengar på poker! svårt liv...

toffligt att bara ha en flickvän.. fast iofs. Du är ju rookie (:

hahaha +1

Postad

Fick in 2.5k händer idag ca 700kr plus, tyckte jag spelade helt okej under hela dagen, finns alltid nåt att jobba på! Inga direkt intressanta händer men kan bjuda på dagens största förlust/vinst hand...

månads resultat +5.5 K

förlust!

***** Hand History for Game 1272255120 ***** (Boss)

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, March 23, 11:59:08 ET 2010

Table Britta 3 (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: rabatt ( $398.00 USD )

Seat 2: LinkanT ( $276.99 USD )

Seat 3: swe??? ( $1040.21 USD )

Seat 4: The-Joker ( $604.76 USD )

Seat 5: Jesper_82 ( $400.00 USD )

LinkanT posts big blind [$2.00 USD].

rabatt posts small blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to rabatt [ Qh Kh ]

swe??? raises [$8.00 USD]

The-Joker folds

Jesper_82 folds

rabatt calls [$7.00 USD]

LinkanT calls [$6.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Td, 5h, Jh ]

rabatt checks

LinkanT checks

swe??? bets [$46.00 USD]

rabatt raises [$132.00 USD]

LinkanT folds

swe??? raises [$952.00 USD]

rabatt calls [$258.00 USD]

swe??? wins $608.00 USD

** Dealing Turn ** [ Ks ]

** Dealing River ** [ 7d ]

swe??? shows [Ad, Ac ]

swe??? wins $789.00 USD from main pot

vinst!

***** Hand History for Game 1272274333 ***** (Boss)

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, March 24, 12:45:24 ET 2010

Table Britta 12 (Real Money)

Seat 2 is the button

Seat 1: Ktmraider ( $544.91 USD )

Seat 2: Lena69 ( $468.01 USD )

Seat 3: Hatebreed ( $396.00 USD )

Seat 4: tittistrom ( $700.53 USD )

Seat 5: rabatt ( $379.64 USD )

Hatebreed posts small blind [$1.00 USD].

tittistrom posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to rabatt [ Tc 8c ]

rabatt raises [$7.00 USD]

Ktmraider calls [$7.00 USD]

Lena69 folds

Hatebreed folds

tittistrom folds

** Dealing Flop ** [ 3c, 6d, Qc ]

rabatt bets [$14.00 USD]

Ktmraider calls [$14.00 USD]

** Dealing Turn ** [ Jc ]

rabatt bets [$36.00 USD]

Ktmraider calls [$36.00 USD]

** Dealing River ** [ 8h ]

rabatt checks

Ktmraider bets [$87.75 USD]

rabatt raises [$322.64 USD]

Ktmraider calls [$234.89 USD]

rabatt shows [Tc, 8c ]

rabatt wins $747.28 USD from main pot

Postad
skönt att du är tillbaka! =)

tacktack :) ses vid borden,

snyggt! jobba på bara :-)

tyty, trevligt grindpass i veent igår :)

Underbart kvastfan, 5,5k fina för månaden =)

Fortsätt med vevet, kmr väl mest troligt bli seger för mig :) till norge på måndag mest troligt =D

haha ruskig levling :) tyty

Ja det ska mkt till om jag lyckas vinna mot dig, åker på 48timmars kryssning i helgen! men men :)