Kvastfan Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Hallå i stugan! Då vare dags för en ny dagbok, har haft 2 oseriösa dagböcker tidigare som jag la ner ganska snabbt. Lite snabbt om mig. Daniel 1988 Gävle Just nu blir jag stejkad på svs 1-2 av Fishftw. Startrulle 5K Mål med Dagboken. Sluta whina/tilta Utvecklas som spelare 2-4 inom snar framtid. Nu kör vi. Citera
madken1 Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 MY AREA :>, lär nog mötas en hel del GL! Citera
Kvastfan Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 Tack boys, ser fram emot att möta er! förstår om ni inte vill outa era nick när jag inte outar mig?? Citera
madken1 Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Tack boys, ser fram emot att möta er! förstår om ni inte vill outa era nick när jag inte outar mig?? indeed =) Citera
timmy.S Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 gl, hänger också en del där. BigBuddha Citera
Kvastfan Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 gl, hänger också en del där. BigBuddha ja dig har jag mött en hel del under min start på 1-2, vi har haft några intressanta händer mot varandra! Citera
Kvastfan Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 fyp haha ludde, tack för den! känner att jag redan misslyckats innan jag börjat med mina mål Citera
timmy.S Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 ja dig har jag mött en hel del under min start på 1-2, vi har haft några intressanta händer mot varandra! Fiskbert? Citera
Kvastfan Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 Fiskbert? haha,det där tar jag som en diss, kanske sämst på svenskaspel =) ? Nu blire en sväng till Restaurang Helt enkelt med Ludvig, han tjatar om att jag måste med och testa deras Hummersoppa, den ska vara grymt god säger ludde. Så nu hoppas jag verkligen det! L8 Citera
madken1 Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 haha,det där tar jag som en diss, kanske sämst på svenskaspel =) ? fiskbert, arsene, sharbel <3 Citera
Kvastfan Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 fiskbert, arsene, sharbel <3 haha tur, ingen av dom är jag Citera
johanhall Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 gl, ses vid borden vi med =D nickar pkrmon på svs Citera
timmy.S Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Outa nu....vi spelar på 1/2, tror inte de finns så många som kan ta adv av att veta ditt nick Citera
Kvastfan Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 gl, ses vid borden vi med =D nickar pkrmon på svs hehe jasså är det du! dig har jag några fina nots på GL Outa nu....vi spelar på 1/2, tror inte de finns så många som kan ta adv av att veta ditt nick Håller det hemligt ett tag till. men lovar att jag nämnar det inom kort! Citera
Kvastfan Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 Kom precis hem från Restaurang Helt enkelt här i Gävle, följde med Ludvig och testade deras hummersoppa! måste medge om att det var den godaste hummersoppan jag käkat i mitt liv! till varmrätt valde jag "Huset väljer" hoppades på nå gott, fick älgentrecote med potatis och bea. usch för den! haha Sitter och kikar på OS, störtloppet med Anja Persson, fick uppleva det roligaste loppet jag sett, en tjej ramlar innan första svängen! tog 2 sekunder! sen var hennes OS slut! Anja Persson hade silvret klart innan hon flyger 60 meter och ramlar illa. Farligt!!! Citera
Kvastfan Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 Sitter och kikar på OS hockey, Canada - sverige damhockeyn, står 10-0 med halva matchen kvar. snacka om att sverige är bra.... NOT!! Nu laddar vi för Sverige - tyskland som börjar om 50 minuter. sugen på lägga en bett på målskytt i sverige, Hörnqvist kommer göra 2 eller 3 mål tror jag, svårt o göra mål när man spelar med zäta och foppa liksom Citera
Kvastfan Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2010 Känns så jävla fel att sova 10 timmar och vakna nu 14.15, nu blir det iväg till gymmet med Fishftw sen lååååång grindstuga innan innebandy träningen ikväll! Citera
nicklaslid Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 älg entrecote och bea? OMFG Citera
Kvastfan Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2010 älg entrecote och bea? OMFG haha det var ingen höjdare imo Citera
Kvastfan Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2010 Testade värdet tidigare idag och det gick ju sådär. 1 inköp back men nu tänkte jag in och veva lite. hoppas det går bättre ikväll! Citera
swahnroger Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 till varmrätt valde jag "Huset väljer" hoppades på nå gott, fick älgentrecote med potatis och bea. usch för den! haha Det låter ju skitgott! Var det dåligt tillagat eller vad? Citera
Kvastfan Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2010 Jag tror nog det var gott, bara inte kvasten som uppskattar den typen av mat Det låter ju skitgott! Var det dåligt tillagat eller vad? haha, alltså det gick självklart att äta! visst jag är kräsen av mig men hade väl förväntat mig typ nåt mkt godare, typ black and white eller nåt sånt :D:D Lirade en session nu på 800 händer, hittade 1000kr plusset! slutade pga att jag skulle ut på krogen men obv hade jag glömt plånboken hemma så nu blire mer grind inatt Citera
Recommended Posts