AKA_KALLE Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Tjenare, Påbörjade igår ett bord bygge och vi hann få allt utsågat och fint. Problemet är nu bara att vi inte vet var man får tag på pokerduk och något vinyl/läder liknande material till 'railen' runt bordet. Känner till magnusandersson men han har ju enbart duk och billigt är det ju inte direkt. Så undrar om något vet någon söt liten tygbutik eller liknande som kan tänkas sälja såna här saker? Ska ha game på söndag så hade varit kul att få det klart idag. Tack på förhand. Citera
Bikern Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Vill bara råda dig att faktiskt köpa pokerduk från Magnus Andersson AB, de är av grym kvalite och väl värd sitt pris!! så slipper du en noppig o ful duk efter bara 1 veckas spel!! Vad gäller vinyl så gå in på dina tygbutiker i stan och fråga vad de har och priser! Citera
gdaily Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 http://www.topntrim.nu/ Här köper jag mitt vinyl/konstläder när jag bygger bord. Citera
elvis77 Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 http://www.topntrim.nu/ Här köper jag mitt vinyl/konstläder när jag bygger bord. Finns ett antal olika tex svarta, har du något tips om någon av dem som är bra? Vad använder du för mjukt material till railen? och var köper du den? Citera
gdaily Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Skumgummi, finns en massa affärer som säljer det (kolla på madrasser eller liknande). Vinyl, ta något som stretchar lite. Om du ringer och snackar med dom som äger topntrim så kanske han kommer ihåg vilket han sålt till killen som byggde pokerbord i SThlm. Citera
elvis77 Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Skumgummi, finns en massa affärer som säljer det (kolla på madrasser eller liknande). Vinyl, ta något som stretchar lite. Om du ringer och snackar med dom som äger topntrim så kanske han kommer ihåg vilket han sålt till killen som byggde pokerbord i SThlm. Ok tackar! Citera
Recommended Posts