Gå till innehåll

Elitloppspokern i Stockholm 26-30 maj!


callen

Recommended Posts

Nån mer än jag som lirade i fredags på klubben? Såg bara RaMz och gdaily där. Gick inget vidare, gjorde ett move mot en notorisk blindstealare när jag hade bb och den gången hade han tyvärr stål. Känns iaf bättre än att åka mot RaMz' montana banana. Åkte någonstans runt 35-40, hela 95 starter!

 

Ska spela mörkpokern idag, nån mer härifrån?

 

* RP, lite datum - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns iaf bättre än att åka mot RaMz' montana banana.

 

LOL?

 

Morbo spelade också, tråkigt att alla juniorer är så kalla bara. Själv så hade jag svårt att återhämta mig sedan jag foldade på rivern i en 17k pott där jag borde synat med A-högt men inte hade guts nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns iaf bättre än att åka mot RaMz' montana banana.

 

LOL?

 

Morbo spelade också, tråkigt att alla juniorer är så kalla bara. Själv så hade jag svårt att återhämta mig sedan jag foldade på rivern i en 17k pott där jag borde synat med A-högt men inte hade guts nog.

 

Du höjde min bb med 93 nån måndagsturnering och synade ner när jag ställde in med 44...slaskare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du höjde min bb med 93 nån måndagsturnering och synade ner när jag ställde in med 44...slaskare!

Du är bara upprörd för att Ramz gjorde en expertmässig read på dig och insåg att han hade ett levande överkort.

 

Vad är det för tävlingar förresten?

 

Det vore ju guld att få lira nolimit lowball.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Morbo spelade också,

 

Och jävligt bra spelade han också. I alla fall under den dryga timme jag va med innan jag pissade bort min stack på två dåliga läsningar.

 

Jag raisar till 200 UTG+2 på 25-50 blinds. Morbo synar. Flop KT8 med två hjärter jag betar 400 syn från Morbo turn offsuit J jag betar ungefär pott, syn från Morbo. River blank jag bettar 3k syn från Morbo. Jag har AQ hj och han lyckas att inte torska särskilt mkt med JJ i hålet. Imponerande tycker jag i a f.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...