Jennez Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Som sporadiskt gymgående fetto jag nu börjat få funderingar på att köra lite kondition. Dock är löpband svintråkigt och fotboll är kul! Därför försöker jag som nyinflyttad stockholmare få ihop ett lag för utefotboll enligt följande: Plats: Tallbohov, Järfälla Spelperiod: april- sept/oktober Speldagar: måndag, onsdag 18-21.45 Spelform: 7-manna, 2x20 minuter, valfritt antal avbytare Herrar, min.ålder 15 år. Det spelar ingen roll om du är bra eller dålig, tjock eller smal. Jag vill köra för motionen och för att det är kul. Själv har jag spelat fotboll i perioder större delen av livet. Kör helst som back eller målis och har som jag skrev svinkass kondition. Jag kirrar snajdiga matchtröjoror så kör vi sen! Har DU vad som krävs*?! *Dvs ingenting Edit: Ovan är bara ett exempel, jag är rätt flexibel och kan tänka mig andra korpföreningar också. Citera
Nice Hand GG Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 ah... jag som hade trott på ett stort happening där halva pf skulle spela en stor fotbollsturnering. Citera
devalanteriel Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Du får väl presentera dig som "sfäriskt atletisk", á la QoS. Citera
Jennez Postad 16 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2010 Bumpilump, behöver typ 3-4 gubbar till, sen kan vi köra. Stå inte kvar på perrongen! Citera
Saint_Bjorn Postad 16 Februari , 2010 Rapport Postad 16 Februari , 2010 Låter faktiskt kul, men eftersom jag vet att det skulle betyda en för tidig död, vilket jag med varierande ansträngning försöker undvika, måste jag passa. Så...varför skrev jag här... hjälper till med bumpen, kanske. Citera
Anref Postad 16 Februari , 2010 Rapport Postad 16 Februari , 2010 Synd att det var lite fel del av Sverige Citera
Jennez Postad 16 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2010 Låter faktiskt kul, men eftersom jag vet att det skulle betyda en för tidig död, vilket jag med varierande ansträngning försöker undvika, måste jag passa. Så...varför skrev jag här... hjälper till med bumpen, kanske. Din veka lilla flickstackare! Det är ju inte som att vi andra är några fotbollsproffs direkt. Hoppa med nu och ha lite kul ffs! Citera
carromalmoe Postad 16 Februari , 2010 Rapport Postad 16 Februari , 2010 diskriminering att inte tjejer får va med...kan vi dra ihop ett eget lag? Citera
Jennez Postad 16 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2010 diskriminering att inte tjejer får va med...kan vi dra ihop ett eget lag? Det finns både dam- och mixlag. Vet dock ej hur det ser ut i Stockholm men kan ju inte tänka mig att det skulle vara sämre än i Malmö/Lund. Citera
Liza Postad 16 Februari , 2010 Rapport Postad 16 Februari , 2010 haha! titta jens har en stalker! Citera
Recommended Posts