swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Finns det nån affär i Malmö som säljer mac? Smink alltså. Gf undrar Citera
mpee Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 MAC finns i Malmö! Ja, det är verkligen sant - MAC finns numera i Malmö!!! Jag har nämligen precis varit där. MAC finns inne på Spirit uppe vid Triangeln och har funnits där i tre veckor. Personalen är jättetrevlig och jag kom hem med ett Slimshine Lipstick i färgen "Prudeaux" och en Creamstick Liner i färgen "Naked Rose". Citera
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2010 Du kan googla du också? Tänkte om det fanns mer säkra källor, kan ju knappast ringa och fråga vid denna prekära timma. Citera
greywolf Postad 14 Februari , 2010 Rapport Postad 14 Februari , 2010 tror vi behöver lite mer info innan vi kan svara på frågan faktiskt. tar hon den i tvåan? bild på GF? Citera
swahnroger Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2010 Kan vi kompromissa med en bild på mitt andra hål? Citera
Recommended Posts