Olof32 Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Tjenare tänkte börja lira på riktigt nu och tänkte sätta in pengar på någon site. Men det ända sättet för mig att sätta in pengar är genom SEB internetbank och migveteligt växer inte såna clienter på träd. Får gärna vara någon med fina bonusar, men så länge det finns någon så är jag nöjd Är det någon som vet någon client utom SvS (pga olika skäl) som accepterar detta sättet får ni gärna skriva det ? (drar iväg en vecka till fjällen nu så svarar när jag kommer tillbaka om ni har hittat någon ) Tack på förhand! Citera
kingfour Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Jag har satt in pengar på Full Tilt Poker och Nordicbet via internetbank iaf. Citera
Zezim Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Jag har satt in pengar på Full Tilt Poker och Nordicbet via internetbank iaf. Vad skall man välja på insättningsalternativen i sånna fall? Det står inte internet bank har jag för mig utan det heter något annat? Citera
kingfour Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Vad skall man välja på insättningsalternativen i sånna fall? Det står inte internet bank har jag för mig utan det heter något annat? Något i stil med banktransfer borde det vara hos Full Tilt och hos Nordicbet står det något om insättning konto på... på hemsidan. Citera
Joeduck Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Brukar gå att se på pokersajterna vilka alternativ de har, utan att man är registrerad. Citera
Recommended Posts