Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Har precis flyttat till en tvåa. Har inte haft möjlighet med ngt bord innan då jag bott i en micro etta. Men nu kör vi "baller style" ist.

1002

23610_PE108369_S3.jpg

Pris stol: 2699 kr

Pris bord: 2725 kr

Bordet ser inte ut så direkt men hittar inte exakta bordet men det får räcka man ser i alla fall på ett ungefär hur modellen ser ut.

Du får gärna ge en recension på stolen sen, jag har en sån här nu

http://www.jysk.se/120/122/3620003/a/catalog

Den är väl skön, men jag får så satans ont i röven efter att ha suttit på den ett par timmar.

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Riktig nöt stol , Tjejen ville jag skulle köpa den du länka. För hon tyckte denna var för dyr. Men jag blev kär i denna så fort jag satte mig en gång och har inte velat testa eller titta på någon annan. Efter att ha suttit på den i XX antal timmar nu så kan jag redan rekommendera. Jätte skön och ett stort plus man kan gunga oxå :)

Postad
Resmålet är San Remo. Finns det ens uteställen där? : )

Privat jet till närmaste stad isf :) Som sagt bara highstakes(du t.ex) så antar att den som nappar har en del att röra sig med så vi kan hitta på ngt förutom att titta på varandra eller stirra på andra svettiga pokerspelare.

haha;-)

Postad
Riktig nöt stol , Tjejen ville jag skulle köpa den du länka. För hon tyckte denna var för dyr. Men jag blev kär i denna så fort jag satte mig en gång och har inte velat testa eller titta på någon annan. Efter att ha suttit på den i XX antal timmar nu så kan jag redan rekommendera. Jätte skön och ett stort plus man kan gunga oxå :)

Får dra till Jysk efter jobbet då och se om dom har nån hemma.

Tack för tipset

Postad

Den är väl skön, men jag får så satans ont i röven efter att ha suttit på den ett par timmar.

Får man inte det oavsett stol? Jag har ändå en fet röv men har inte lyckats hitta någon som jag inte får ont i efter nån timme..

Postad
Får man inte det oavsett stol? Jag har ändå en fet röv men har inte lyckats hitta någon som jag inte får ont i efter nån timme..

Själv sitter jag i en "fåtölj" typ, och har fötterna på en fotpall. Datorn och skärmarna står på ett skrivbord med bra fotutrymme under. Får aldrig ont i röven om det inte skulle råka ligga en häst eller nåt annat vasst under mig.

Postad
Själv sitter jag i en "fåtölj" typ, och har fötterna på en fotpall. Datorn och skärmarna står på ett skrivbord med bra fotutrymme under. Får aldrig ont i röven om det inte skulle råka ligga en häst eller nåt annat vasst under mig.

är hästar vassa?

Postad

Min röv går inte heller av för hackor men det är kanske som du säger. Just nu snodde jag en kudde från sängen och sitter på hahaha

Postad
Testa följande (nötfrukost/lunch/eller middag)

Tonfisk i olja, ej vatten. Häll ut oljan.

Häll tonfisken i en skål. Häll olivolja i. Salta o peppra. Kläm i en halv citron.

Gör pasta.

Blanda. Ät med tzatziki till.

Voila. (funkar helfint med ris också)

Denna måltid är nu tillagad väntar bara på Tzatzikin i kylen ska kallna lite. Så är det dags för mat. Återkommer senare med betyg :)

Postad

Tack för receptet ST. Var jätte gott. Gjorde det mesta själv oxå :lol: :lol:

Igår gick man in på unibet och hade 1.4k SEK kvar sen söndagens MTT grind. Satt och dunka rouletten och klev med 50k SEK. :lol: :lol:

Idag spelade man oxå lunch travet och pricka en tvilling för 21k.

Och nu satte man en för 17k

hihi

Pokern går bläää men men det är ju ett skill spel så inte konstigt det :)

Postad

Bara man kan sköta det på ett bra sätt som jag inte kan men om man nu kunde så hade jag tyckt det var okej att spela dom här skitspelen. För nöjets skull.

Så +1 på det du säger men jag är ju lite av en spelnarkoman så kan inte låta bli. :)

Ska dock skit i det på ett tag nu får se hur länge det håller.

Postad

Såg nu på Efterlyst och varenda jävla avsnitt är det bara fullt med jävla idioter till invandrare som fyller avsnitten. Helt otroligt vilket jävla pack vi är. Va fan sysslar idioterna med ? Blir så äcklad o skäms över att vara invandrare när man ser idioterna hålla på som dom gör. Kan dom inte bara skjuta ihjäl varandra och våldta varandra så vi slipper idioterna.

Tiltad jag blir, inte konstigt många svenskar har emot invandrare. Skicka ut packet så fort dom har gjort minsta lilla.