Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag har ingen koll på skiten, men kan vara med för $100 eller nåt, sålänge nån med koll styr upp allt :D

+++1

Har inte tid med sånt skit. Sen vill jag vara mystisk om du styr upp mask och att mitt namn inte kmr upp offentligt så kanske jag dyker upp. 8-)

outar för 200 dolls

Nae men har ingen koll när emop går eller andra turneringar går öht. Sen har jag inga kompisar som lirar dom. Men om du tipsar och om man får vara med ert coola gäng så kmr jag nog. =)

unibet open är det som gäller, orka supporta b2bs tuurre, är det inte riggat på b2b?

Edit:

Har för övrigt IRL inte så många kompisar där jag bor just nu och det mesta beror på att jag inte vill umgås med dom flesta personerna som bor här. Har väll 2 men dom är i kina och dom har jag lärt känna genom pokern. Har 3st i linköping som jag brukar åka till och umgås med. Spela poker osv.

Jag flytta till denna stad för 2 år sen pågrund av flickvän och delvis för att jag ville bo själv. Har sen dess haft ett par kompisar här men märkt att alla bara är ute efter att utnyttja en eller så snackar dom bakom din rygg när du inte är där. Har ingen lust att vara med såna personer då. Så jag har slutat umgås med alla här och umgås bara med min flickvän och dom från linköping nån gång. Ibland så åker jag till GBG eller skåne som jag bott tidigare i och träffar mina gamla kompisar och har kul en helg och det räcker bra.

finns bara firrar i linköping.

Har väll frågat en del pokerspelare från PF om att träffas o t.ex grinda en helg eller att hitta på ngt men det verkar inte folk så jätte intresserad utav. Dom säger JA men sen händer inget mer utav det. Jag hade dock tyckt det var kul att träffa lite olika folk och spela poker tsmans en helg eller hitta på saker men tror folk har så mkt redan i sitt liv att göra att dom inte har tid med det.

känner mig väl lite skyldig här, tog typ två år från det att vi börja planera grind tills att vi grinda:oops:

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag kan inte mkt era fiskar men kokar ihop ngt imorn med en som kan en hel del . Men om ni vill ha alla nöt hästar som vinner varje lopp så blir det inget system med er . För då blir det inga 48 mille och dom kassa hästarna kan vem som helst hitta tom jag så bara att reka mig så kör vi och om ngn kan ngt mer så kan han väll ryta till och så får vi se vad vi får ihop.

och här i denna DB kör vi bara med € eller £ . $ är sååå 2005

Postad

Nu är systemet klart. Vi är två redan en till max.

systemet ligger på 4248 kr om vi är tre blir det 1416kr per skalle.

Först till kvarn gäller. Pma om du vill vara med. med gärna info som msn eller dylikt där jag kan förklara allt osv.

Postad

Om det skulle klonkas något... Kommer det då vara juridiskt okej att hänvisa till denna tråden (där du tydligt skriver att jag har hostat upp)? Tror obv inte att jag kommer bli scammad, men safety first osv.

Cashen på stars okej för dig? :)

Postad

Japp =) Men sen vet man inte om jag drar till bahamas och lever loppan med 48 mille med alla coola där borta. haha ne men skämt åsido. Du kan få min adress namn och allt annat kan tom skriva handskrivet och fota och skriva under och fota mig själv bredvid pappret om det så krävs. Jag är nog den sista som skulle scamma någon.

Postad

Har för övrigt IRL inte så många kompisar där jag bor just nu och det mesta beror på att jag inte vill umgås med dom flesta personerna som bor här. Har väll 2 men dom är i kina och dom har jag lärt känna genom pokern. Har 3st i linköping som jag brukar åka till och umgås med. Spela poker osv.

Jag flytta till denna stad för 2 år sen pågrund av flickvän och delvis för att jag ville bo själv. Har sen dess haft ett par kompisar här men märkt att alla bara är ute efter att utnyttja en eller så snackar dom bakom din rygg när du inte är där. Har ingen lust att vara med såna personer då. Så jag har slutat umgås med alla här och umgås bara med min flickvän och dom från linköping nån gång. Ibland så åker jag till GBG eller skåne som jag bott tidigare i och träffar mina gamla kompisar och har kul en helg och det räcker bra.

Har väll frågat en del pokerspelare från PF om att träffas o t.ex grinda en helg eller att hitta på ngt men det verkar inte folk så jätte intresserad utav. Dom säger JA men sen händer inget mer utav det. Jag hade dock tyckt det var kul att träffa lite olika folk och spela poker tsmans en helg eller hitta på saker men tror folk har så mkt redan i sitt liv att göra att dom inte har tid med det.

hehe nu fick du ett lite långt svar paddan :h:

Är i typ exakt samma position. Flyttade till skåne pga tjejen för ett år sen från nyköping. Har bekanta här men inga kompisar så har inget annat att göra än att runka till pf och f5a dagboksavdelningen. Tycker det suger lite som pokerspelare att ha det så här för allt blir uppbyggt kring pokern och i tunga perioder känns det fan så mycket jobbigare än när man kan gå ut och chilla med kompisarna efter en tung dag.

Postad

Har inte hängt med sådär jättemycket i den här dbn, men tycker den verkar mycket lovande. Missade bettingen nu, men iom att jag är något av en fantastisk speltorsk på allt vad gäller betting är jag gärna med framöver. Bara tanken att bolaga med slotproffset kungkroon och omahaludvig gör mig lyrisk...

Postad

Kan medela att vi missa i första loppet men träffade i andra. Lite kallt vi spika 9an obv. Ville inte direkt spika den men polaren hade feeling så vi körde. Men visa sig som vanligt att örjan suger som kusk och har 0 aning vad han sysslar med precis som choclate i poker. Då förstår man vilken dålig bet vid gjorde. Örjan foldade AK pre då kan man inte vinna lixom =)

Postad
Lite av en ny favoritdagbok :) Dök upp från ingenstans

Sjukt att en person man sett på TV och läst slaviskt hans dagbok tidigare tkr min DB är en av hans favvo DB's kul ! =))

Är ju som när leo satt bredvid lodden i en poker turre. Han var sjukt stolt så känns det här med. hah :-P

Postad

Gillar inte att posta händer längre.. Har en del anledningar vrf men kmr posta nån gång då och då.

Har inte outat var jag bor förutom till vissa men hoppas dom håller det för sig själva.

Postad

Här är en hand bara för dig butabi. Nu får se till att svara och ge mig lite tips :)

Sitter på bordet med nog nätverkets två bästa regs. Båda är mkt tuffa att möta men BB är lite mer av en fisk skulle jag säga. Spewar enormt och har det där fancy play syndromet. Vad tkr ni om linjen ? Skiter i att posta svaret då det är irrelevant. Timade nästan ut innan jag syna på river. Kan väll argumentera för och emot olika spel här men vill höra mest vad andra tkr.

Info om mig: Vi sitter på 5 bord . Jag har varit jätte aggro och 3betat konstant men oxå visat upp bra händer dock har jag kört över dom och har tagit 4-5 BI på typ varje bord. Dom har 4betat men har 5bets pushat en del. Dock har dom synat in sig mest mot 3bets och inte varit ngt direkt hot då jag träffat bra eller så har dom foldat mot cbets. Så vad tkr panelen om linjen ?

Boss $2000.00 No Limit Hold'em - 3 players - EURO €€€€€€€€€

BTN: $6646.75

Hero (SB): $3688.04

BB: $2770.50

Pre Flop: ($30.00) Hero is SB with J :diamond: J :heart:

BTN raises to $70, Hero raises to $230, 1 fold, BTN raises to $490, Hero calls $260

Flop: ($1000.00) 6 :club: 6 :spade: Q :spade:(2 players)

Hero checks, BTN bets $666.00, Hero calls $666

Turn: ($2332.00) 4 :diamond:(2 players)

Hero checks, BTN checks

River: ($2332.00) 4 :heart:(2 players)

Hero checks, BTN bets $5490.75, Hero calls $2532.04 all in

Postad

5 rätt för vårt lag och 89kr som vinst. lol

Vi valde att skita i att spika favoriten och spikade 9an i första och necklace i 4de och båda bomma ju. Mer riskfyllt ja men vi försökte ta jackpotten såklart =) Ehh ska inte vara besviken då jag gör det för det är kul och vinner man så är det bara en bonus. Nya tag nästa vecka och kan ge ut info tidigare i veckan så kan dom som missade denna gång vara med nästa.

Godnatt alla. Har varit uppe allt för länge och är trött.

Postad

Förresten har märkt nu att det finns sjukt mkt trevligt folk här på PF i början av min tid på PF var bara att jag tkte 99% var idioter och var totalt sönder mobbade personer som ville vara coola på nätet och mobba andra. Intressant antagande av mig jag vet. Tror dock flera kan hålla med mig.

Sen snygglenn vet inte om jag missförstår dig men hos mig handlar det inte om att pokern hindrar mig att umgås med folk utan det handlar mer om att dom personerna jag lärt känna här är kompisar från tjejens sida och hennes tjej kompisars killar och det är personer som har haft sina vänner hela livet sen så kmr en ny kille in i bilden (jag) och då är det inte så hett att direkt vara någon vidare polare till mig då dom redan har sina kompisar och behöver inte typ en extra kanin i gänget. Har försökt genom att fråga om vi ska hitta på saker och erbjudit tips själv osv osv. Men inget har hänt typ förutom några enstaka gånger. Sen så vill dom bara gå ut o festa och det intresserar mig inte att göra varenda jävla dag eller varje helg. Det gjorde jag en hel när jag var yngre är iofs fort ung lol men vill göra andra saker som softa, Spela tennis , Sitta grinda xbox en kväll, Se på fotboll (sport) och ibland festa m.m , Sen har vi olika värderingar när det gäller att hur man beter sig mot sin tjej och att inte vara hennes lilla slyna typ men inte heller vara någon idiot mot sin tjej. Sen så är jag själv inte sugen på att umgås med folk då jag aldrig kmr kunna lita på personerna då jag vet att det kmr bli så att det kmr snackas om mig när jag inte är där men dom alla är där. Som det har hänt.

Kan berätta en historia om det faktiskt.

Vi var på en fest en så kallad konsert b.la jag och min tjej och en hel del andra par. Jag känner dom genom tjejen och dom tjejerna är bra kompisar med min tjej och jag känner deras pojkvänner vi brukar träffas såhär på förfester/fester och festar ihop på grund av att tjejen vill träffa sina kompisar och festa med dom oxå samtidigt som hon festar med mig osv. Nu var det så att vi killar var ett tag på festen och några av dom har tjej några inte och vissa av dom raggade på andra vissa av dom gjorde typ inget. Jag var så kallad neutral på festen och gick mest runt med dom och gjorde typ inget förutom att skämta och ha kul som man ska ha på en fest. Nästa dag iafall kmr det fram att nån av det gänget hade spridit ryktet att jag varit med nån tjej där ingen av personerna kunde namnge vilken tjej fast dom känner alla här och runtomkring och haft sex med hon b.la och tagit hon hem. Nu var det så snöpligt att jag inte åkte samma taxi hem som min tjej utan hon tog en med sin syster och jag fick ta en annan med två av dom killarna. Och nån av dom hade tydligen sagt att två tjejer satt och gjorde blowjob på mig i taxi bilen och att dom gick upp till mig och vem vet vad som hände där. Sen hade deras flickvänner hittat på att dom sett mig utanför Maxi med tjejer och gått kramandes med nån tjej mitt i natten osv osv. Iafall lång historia men tjejen ringde upp den dagen jag var på väg hem och efter jag hade stigit ut taxin för att gå upp till min port svarade jag och det var några tjejer i bakgrunden på den gatan som skrek osv så när hon hörde allt det där andra nästa dag trodde hon ju obv på det. Sen att jag har dåligt rykte enligt tidigare förhållande i mitt liv har en del saker att göra med detta oxå (Då ifall dom säger ngt skit så blir dom mer trovärdiga etc. ) men iafall poängen är att folk är så sjukt avundsjuka och så sjukt lömska att du kan tro dom är din bästa vän osv men sen får du bara en kniv i ryggen. Så drf umgås jag med ingen här alls och är bara för mig själv och med min tjej. Förutom då några pokerspelare jag har nyligen blivit vän med och som jag gillar att vara med.

Långt igen :(:oops: :oops: Men den som vill läsa han får väll läsa ni andra kan väll scrolla.

Edit: Vet knappt om jag stavat rätt på 3 ord i hela texten e trött

Så gådnatt nu ..

Postad
Förresten har märkt nu att det finns sjukt mkt trevligt folk här på PF i början av min tid på PF var bara att jag tkte 99% var idioter och var totalt sönder mobbade personer som ville vara coola på nätet och mobba andra. Intressant antagande av mig jag vet. Tror dock flera kan hålla med mig.

Jättestandard på forumet imo. Många man tror illa om via pf har visat sig vara jävligt sköna IRL. Överlag har det dock varit trevligare stämning på pf på sista tiden...