Gå till innehåll

SnG microlimits. En fisk i havet.

Recommended Posts

Postad

Hej på er!

Har kika runt här en bra stund nu men aldrig skrivit något, mycket eftersom jag inte tror att jag har mycket vettigt att komma med faktiskt. Jag är ju faktiskt en nybörjare. Har dock spelat lite sporadiskt under en längre period och tänkte väl försöka ta det lite mer seriöst och se om man kan vinnande i längden.

Hur som haver ska jag inte skriva mitt livs historia utan gå direkt till poängen med varför jag skapar denna dagbok. Det är helt enkelt för att jag vill få lite struktur och förhoppningsvis lite motivation att bli bättre. All kritik är välkommen. Kommer väl att lägga in lite HH's och lite allmänna tankar om mitt spel.

Jag kommer att spela FR sng's på de lägsta nivåerna på FT. Jag är fullt medveten om att jag löper stor risk att gula min första insättning, men friskt vågat häflten vunnet eller nått. :-D

Kommer att börja spela idag och uppdatera då jag kommit igång.

Simma lugnt.

Postad

Jaha, då var dagen slut och man kanske borde göra en uppdatering här så man kommer igång.

Det gick väl inte direkt hur bra som helst om vi säger så. Men inte helt katastrofalt heller faktiskt.

lyckades spela 26 9p sng's. Det slutade på minus 2 inköp. Men men, med så litet sample så går det ju egentligen inte säga så mycket.

Får se hur det går imorgon...

Postad

Tack för visat intresse!

Har inte hunnit spela särskillt mycket pga jobb. De handfull sng's jag lyckades klämma in slutade med +1 inköp iaf. Fortfarande för litet sample för att visa något. Ska spela mer, I pråmize.

PEaCE!