MacDaddy Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Går och funderar på att få mina ögon operade till 20/20 igen och hittade denna intressanta aktör i djungeln: http://www.perfektsyn.se/index.html Någon som har erfarenhet av dessa? Citera
Hyler Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Jag misstror inte läkarkompetensen, men jag är lite tveksam. Tänk om det skulle bli komplikationer och krångel i efterhand, då får man arrangera resa till Turkiet igen även om det så att säga "går på garantin" och ersätts. 16000 för båda ögonen utomlands eller 11000/öga i Sverige med efterkontroller och kompletterande behandling om nödvändigt. Jag har inte gjort det än, men är sugen på det och har börjat kolla runt. Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Sambons syrra åkte på en arrangerad resa från norge till nåt tjottahejti-land, typ Ungern, och opererade bägge ögonen med laser till ungefär de priserna som finns på hemsidan du länkar till. Hade något strulat hade all eftervård etc skett i Norge, dvs hon hade inte behövt flyga tillbaka till Ungern för att rätta till eventuella fel. OPn gick väldigt bra och hon ser numera perfekt. Citera
Anref Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Det där har funnits ett bra tag, minns att jag kollade runt på den där hemsidan för ca 2 år sedan, och vad jag märkt har dom bara fått positiv respons? Citera
Midway Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 AMAGAD borde uppsöka en såndär behandling med tanke på hans gräsliga syn. Citera
Recommended Posts