Gjoek Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Skulle nyss ta ut mina pengar från Bwin när det efter uttaget visade sig att jag inte får mina pengar om jag inte skickar en bild på mitt ID-kort eller kontokort. Pengarna finns alltså inte ens kvar på mitt bwin-konto. Detta låter lite läskigt tycker jag, eller? Är det helt säkert att göra detta, och vilket alternativ är bäst (om något är bättre än det andra)? Svar vore väldigt uppskattat! Citera
Olyckan_77 Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Ja, det är helt säkert! Standardrutiner. Citera
Joeduck Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Radera mailet från utboxen, annars kan någon "hackare" komma åt den när de kommit på ditt superba lösenord. Alternativt så kan man väl faxa oxå men sånt tar nästan lika lång tid som vanlig post. Citera
Gjoek Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2010 Ja, det är helt säkert! Standardrutiner. Ok, tack tack för svaret! Det spelar alltså ingen roll om jag skickar en bild på mitt leg eller Visa-kort? Radera mailet från utboxen, annars kan någon "hackare" komma åt den när de kommit på ditt superba lösenord. Alternativt så kan man väl faxa oxå men sånt tar nästan lika lång tid som vanlig post. Man laddar upp det direkt på hemsidan verkar det som, så det är nog ingen risk. Tack för tipset dock! Är nog en väldigt bra idé annars Och ja, mitt lösenord är superbt Citera
okocha Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Ok, tack tack för svaret! Det spelar alltså ingen roll om jag skickar en bild på mitt leg eller Visa-kort? troligtvis är det båda som gäller Citera
Gjoek Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2010 troligtvis är det båda som gäller Hrm, ok. Laddade upp bild på Visa-kortet nyss. Får se om det räcker. Citera
Mickel Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Jag tog ut från Bwin till neteller, skickade in en scannad bild på passet sedan var det inga problem. Citera
Klyka Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Man brukar täcka några siffror på kontokortet så de inte får hela. Fyra första/sista, vilka det nu är. De nöjer sig med det, och de kan inte missbruka ditt kort (alltför lätt) om de nu skulle vilja det. Citera
Gjoek Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2010 Man brukar täcka några siffror på kontokortet så de inte får hela. Fyra första/sista, vilka det nu är. De nöjer sig med det, och de kan inte missbruka ditt kort (alltför lätt) om de nu skulle vilja det. Aj då, det är för sent nu... De har hela mitt nummer Citera
Soni Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Det ska inte vara någon fara nej, men om de kräver ID-bild(högt troligt) så kan du ju täcka över dina fyra sista i ditt persnr. Vad får man om man kombinerar Annette 15 med en AP-direktör?. Vad får man? Citera
Displeased Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Bwin stal pengar från mitt konto oxå i höstas. Efter mycket möda och stort besvär fick jag tillbaka pengarna men det är många som har problem med Bwin. Detta var dock inte vid uttag, pengarna bara försvann från kontot ett par dagar efter insättning. Citera
Soni Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Bwin stal pengar från mitt konto oxå i höstas. Efter mycket möda och stort besvär fick jag tillbaka pengarna men det är många som har problem med Bwin. Detta var dock inte vid uttag, pengarna bara försvann från kontot ett par dagar efter insättning. Det blir mer och mer strul med Bwin, och inte får man hjälp från supporten heller, har skickat en simpel fråga för 3 veckor sedan, påminnt dem genom att skicka fler mail, och det ända jag fått är autosvaren "Vi kommer ta kontakt med dig så fort som möjligt". Så yes kan förstå frustrationen hos dig, fan hatar poker Citera
Gjoek Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2010 Det låter ju inte så lovande att pengar försvunnit o.s.v. Får hoppas att pengarna dyker upp inom en snar framtid och att jag inte får det lika struligt i alla fall. När de kommer kanske man skulle spärra kortet för säkerhets skull. Är ju lätt gjort Tack för alla svar! Lite lugnare är jag nog Citera
Recommended Posts