Gå till innehåll

Svenska Spels "förbättra vår sajt"


rilleg

Recommended Posts

Varför har Svenska Spel en projektledare och en tipslåda för tips om hur man förbättrar deras utbud om de ändå inte kommer göra något åt det?

 

Jag har mailat in 2-3 tips på utökande av spel men fått som svar att de inte kommer ta in de för det finns inget intresse för det? Hur i hela fridens namn kan man veta om det finns intresse för ett spel om man inte har det som utbud? Istället för att ta 1-2h eller vad det kan ta att lägga ut vissa nivåer svarar de istället att intresse inte finns..

 

DOCK har de under sista året lagt ut nya grejor som är bra, det finns nu flera nya nivåer att välja på när man spelar cashgame. Men även hittade de nöten att lägga ut en 5manna SNG i spelformen stöt för 500kr... Om den sngen kommer spelas mer än 5 ggr under min livstid blir jag märkbart förvånad..

 

Jag har förklarat för henne att det kan omöjligt ta speciellt lång tid att bara utöka utbudet och åtminstone testa det men de verkar redan ha bestämt sig att intresse inte finns redan innan det finns att spela...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som tycker dom är grymmt bra på insättningar/uttag?

Bara jag som tycker att det finns grymmt mycket dåliga spelare?

Bara jag som tycker att boss är världens skönaste klient?

 

Bara jag som anser att om man bara väljer o se det dåliga i allt är det självfallet den synen man får på det.

 

imotbh så rockar svs mina sockar,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som tycker turneringsstrukturen är kass?

 

Vah ? Jag har vunnit 500krs turren 3ggr i januari på kanske 6 försök om inte färre. =)

 

Ne men strukturen suger. Men det bästa är att spelarna suger ännu mer eftersom strukturen e så kass. Hade det varit slow struktur turren igenom så hade det tagit 19 timmar på svs för att få en vinnare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vah ? Jag har vunnit 500krs turren 3ggr i januari på kanske 6 försök om inte färre. =)

 

Ne men strukturen suger. Men det bästa är att spelarna suger ännu mer eftersom strukturen e så kass. Hade det varit slow struktur turren igenom så hade det tagit 19 timmar på svs för att få en vinnare.

 

 

Not so hidden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som tycker dom är grymmt bra på insättningar/uttag?

Bara jag som tycker att det finns grymmt mycket dåliga spelare?

Bara jag som tycker att boss är världens skönaste klient?

 

Bara jag som anser att om man bara väljer o se det dåliga i allt är det självfallet den synen man får på det.

 

imotbh så rockar svs mina sockar,

 

tror det flesta som tänker håller med dig på alla tre punkter men det verkar som inte du tänker själv? Jag sa inte att Svenska Spel var dåliga på något annat vis än att de inte behövde en tipslåda eller projektledare i pokeravdelningen för de funkar inte ändå...

 

att lägga upp ett par extra elektroniska bord på deras klient tar kanske 1-3 h och de har inget att förlora på det? Sen kanske Svenska Spel gjort 5000 undersökningar bland Sveriges pokerintresserade och har FULL koll på exakt varje liten sak som det kan finnas intresse för men på nåt vis tror jag inte det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men kom igen ändra ljusstyrkan på datorn då..Måste väl funka eller???

Om inte på med solglasögonen :-) :-) :-) :-)

 

 

Har mixtrat med datorns inställningar men icke, alla inställningar är plågsamt ljusa....solglasögon är faktiskt enda lösningen just nu....fast jag hoppas att nån uppgradering 2012 ger en möjlighet att välja bakgrund...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, nu säger den till mig att jag angivit fel lösenord och låste mitt acc efter tre försök, jag vet att ajg skrev rätt två första och kopierade det rättstavade från notepad sista gången. bara hoppas att det inte är tomt...

 

det var precis det som skulle hända me alla, alla skulle byta lösenord till siffror och bokstäver.. var därför jag tyckte det var konstigt att vissa konto såsom affes fortfarande funkade med bara siffror... och ditt konto är inte tomt, du får prata me deras support bara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...